استانداری ایلام

فرماندار مهران:

نهم دیماه مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران است.

نهم دیماه مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران است.

علی عباس شفیعی فرماندار شهرستان مهران:نهم دیماه مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه های استکبار جهانی و تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،علی عباس شفیعی فرماندار شهرستان مهران طی پیامی نهم دیماه سالروز میثاق امت با ولایت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب عزیز اسلامی ایران مملو ازمقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان معجزه الهی را دید .

نهم دی ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده دشمن خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

در ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر فرزانه انقلاب توطئه دشمنان نظام با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد و مردم بساط فتنه گران را با حضور آگاهانه خود برچیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ، این روز را به همه مردم بصیر و ولایتمدار به ویژه مردمان شهید پرور شهرستان مهران تبریک عرض می نمایم

در پایان توفیقات روز افزون ملت ایران را در سایه عنایات و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) از خداوند سبحان آرزومندم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است