استانداری ایلام

معرفی بانوان شاخص استان در دومین کنگره استانی زنان تأثیر گذار

معرفی بانوان شاخص استان در دومین کنگره استانی زنان تأثیر گذار

معرفی بانوان شاخص استان در دومین کنگره استانی زنان تأثیر گذار

معرفی بانوان شاخص استان در دومین کنگره استانی زنان تأثیر گذار 
 
درتاریخ  1402/10/9 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته مقام زن و روز مادر ودومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار در محل سالن جلسات شهید سلیمی استانداری  برگزار گردید. 
در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد خانم الیاس پوریان ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به حضار جلسه با اشاره به حماسه 9 دی گفتند: 9 دی ماه روز بصیرت ،یادآور حماسه مردم سرفراز ایران و تجدید میثاق با آرمانهای امام را تبریک می گویم،امروز حضور چشمگیر مردم در مصلی بزرگ شهر ایلام مبین میثاق دوباره ولایت و امامت بود. 
ایشان سپس گفتند: پیرو جلسه قبل درخصوص ثبت نام الکترونیکی در سامانه ، مهلت ثبت نام که از  
5  دی ماه تا مورخ 8 دی ماه تمدید شده بود به پایان رسید و بناست که در روز چهارشنبه مورخ 13 دی ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار گردد. 
ایشان افزودند: در این کنگره ما به دنبال این هستیم که بانوان شاخص استان را در بخش های  
هشت گانه فرهنگ و هنر،تعلیم وتربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و  
کارآفرینی،علمی و پژوهشی و فن آوری،سیاست گذاری وحکمرانی و ورزش معرفی کنیم  
اظهار داشت: در استان ایلام تاکنون تعداد 581 نفر خانم به عنوان کاندید در سامانه بانو ایران ثبت نام  
کرده اند و در سال جاری هدف آن است که در بانوان تاثیرگذار و شاخص در کوچکترین بخش ها و تا سطح زنان روستایی و عشایر در این کنگره مشارکت کنند؛ از جمله اهداف برگزاری کنگره بانوان تاثیرگذار تقویت جریان انقلابی بانوان،معرفی بانوان نخبه بدون سوگیری های مختلف،توسعه فرایند شناسایی زنان،فراهم سازی زمینه ارتباط میان نخبگان و کنشگران برای پوشش دهی شکاف ها در جامعه زنان و ایجاد گفتمان صحیح در حوزه زن و خانواده است. 
ایشان در ادامه گفتند : پخش برنامه بصورت زنده توسط صدا و سیمای مرکز استان پوشش داده خواهد شد و برنامه ریزی انجام شده این است که در روز افتتاحیه کنگره، سخنرانی خانم دکتر خزعلی معاونت زنان ریاست جمهوری بصورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در کنگره استان ایلام پخش گردد و با توجه به ضیق وقت در انجام فرایند زمان بر داوری و عدم تکمیل رزومه و مشخصات بانوان شرکت کننده در سامانه معرفی شده؛ تجلیل از بانوان تاثیرگذار برگزیده در روز 13 دی ماه انجام نخواهد شد و به بهمن ماه همزمان با ویژه برنامه های مربوط به این ماه موکول خواهد گردید و مکان برگزاری ، سالن آمفی تئاتر شهدای شهر ایلام تعیین می گردد. 
در ادامه تعدادی از مدعوین به بیان سخنان و پیشنهادات و نظرات خود پرداخته و حاضرین به بحث و بررسی و تبادل نظر درخصوص برگزاری هر چه پربارتر کنگره پرداخته و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است