استانداری ایلام

⭕️استاندار ایلام در نشست بررسی مسائل و موضوعات مختلف شهرداری ایلام:

نیازمند اقدامات جهادی در سطح شهر ایلام هستیم/ وضعیت فرهنگ‌سرای ارغوان ایلام هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود/

نیازمند اقدامات جهادی در سطح شهر ایلام هستیم/ وضعیت فرهنگ‌سرای ارغوان ایلام هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود/

⭕️استاندار ایلام در نشست بررسی مسائل و موضوعات مختلف شهرداری ایلام:
✔️نیازمند اقدامات جهادی در سطح شهر ایلام هستیم/ وضعیت فرهنگ‌سرای ارغوان ایلام هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود/ ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین برای خرید و نصب سیستم پایش‌ تصویری شهر ایلام اختصاص یافت/ دست‌فروشان و مدیریت پسماندها در دستور کار قرار گیرد/ سیستم پایش تصویری تکمیل شود/ مدت زمان پروانه ساختمانی در کاهش یابد

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز شنبه ۹ دی ماه در نشست بررسی مسائل و موضوعات مختلف شهرداری ایلام که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، خواستار ساماندهی ورودی شهر از سمت میدان ارغوان و ساماندهی فرهنگ سرای ارغوان شد و گفت: این مکان با توجه به ساماندهی آبشار ارغوان که توسط شهرداری در دست اقدام است باید زودتر به سرانجام برسد و تبدیل شدن این مکان به یک تالار می‌تواند در سیما و منظر شهری هم تغییر ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه نیازمند اقدام جهادی در حوزه شهری هستیم، بیان کرد: توجه به فضاسازی در مناسبت‌های مختلف و فراهم کردن فضای شاد و مفرح و با نشاط و معنوی باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد. 

وی در ادامه با تأکید بر مدیریت دست‌فروشان گفت: مخالف درآمدزایی نیستم اما باید محلی تعیین شود برای کسب و کار این قشر، منتهی باید به گونه‌ای باشد که منجر به ترافیک نشود که در روح و روان مردم تاثیرگذار است برای این کار لازم است مکانی مناسب برای دستفروشان جانمایی شود. 

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به مدیریت پسماندها اضافه کرد: اگر چه در این راستا اقداماتی انجام شد اما کامل نیست و صرفاً رفع تکلیف موردی بوده است، برنامه‌ریزی برای جانمایی پسماندهای خشک و نخاله‌ها از ضروریات است.

استاندار ایلام در ادامه یکی از مهمترین اولویت‌های هر شهر را پایش تصویری عنوان کرد و افزود: همه در راستای خدمت به مردم وظیفه داریم، بنده خودم را یک ایلامی می‌دانم و وظیفه دارم در راستای خدمت به مردم لحظه‌ای کوتاهی نکنم و کوتاهی را گناه نابخشودنی می‌دانم، تا این لحظه در انجام وظیفه خود کوتاهی نکردم‌، لذا علیرغم تأمین اعتبار به میزان ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین برای پایش‌های تصویری، اما تاکنون اقدامی در این راستا نشده است.
 
نماینده عالی دولت در استان در ادامه با تأکید بر ساماندهی پیاده‌روها، گفت: تجاوز برخی صاحبان مغازه‌ها به پیاده رو در سطح شهر، توهین به حقوق شهروندی است و شهرداری ایلام باید ورود پیدا کند و این دهن کجی به مردم و توهین به فرهنگ است.

وی یکی دیگر از مهمترین رویکردها را تقویت جایگاه شهرداری و استفاده از پرسنل توانمند و پاک دست عنوان کرد و با اشاره به برخی مشکلات مرتبط با شهرداری‌ها گفت: گاها فردی برای دریافت صدور پروانه ساختمانی باید از هفت خان رستم بگذرد و تا اخذ پروانه مشمول گذر زمان خواهد شد و تا دو تا سه ماه به طول می‌انجامد که در روح و روان متقاضی تاثیرگذار است. لذا باید در این راستا ابهام زدایی کرد و وجود کارگزار را حذف کرد.

دکتر بهرام‌نیا تأکید کرد: بازه زمانی پروانه باید کوتاه شود و صدور پروانه باید به سه هفته تا یک ماه کاهش یابد.

🗓️ شنبه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است