استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست بررسی مسائل و موضوعات مختلف شهرداری ایلام:

۸۱۶ میلیارد تومان طی سال جاری به شهرداری‌های استان اختصاص داده شده است/ ۱۶ هزار تُن قیر یارانه‌ای در بین شهرداری‌ها توزیع شد

۸۱۶ میلیارد تومان طی سال جاری به شهرداری‌های استان اختصاص داده شده است/ ۱۶ هزار تُن قیر یارانه‌ای در بین شهرداری‌ها توزیع شد

استاندار ایلام در نشست بررسی مسائل و موضوعات مختلف شهرداری ایلام:
✔️۸۱۶ میلیارد تومان طی سال جاری به شهرداری‌های استان اختصاص داده شده است/ ۱۶ هزار تُن قیر یارانه‌ای در بین شهرداری‌ها توزیع شد/ ساماندهی مناطق حاشیه‌ای ایلام همچنان در دستور کار متولیان امر باشد/ توزیع خدمات در شهر به‌صورت عادلانه باشد/ حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود/ توسعه شهری با همدلی و همراهی شهرداری، شورای شهر و مردم میسر است

(بخش سوم)


📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز شنبه ۹ دی ماه در نشست بررسی مسائل و موضوعات مختلف شهرداری ایلام که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: واگذاری غرفه‌های میوه در سطح شهر انجام نیز باید مورد توجه قرار گیرد و در برخی جانمایی‌ها باید بازنگری شود، نظارت در این راستا مهم است چون در نرخ قیمت‌ها اثرگذار خواهد بود. همچنین آسفالت محل اجرای طرح فیبر نوری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به بازدیدهای مختلف از مناطق حاشیه‌ای سطح شهر اظهار کرد: بخشی از مصوبات انجام شده  و بخشی هم باقی مانده است، امورات مرتبط با جدول گذاری، آسفالت و دفع آبهای سطحی در مناطقی همچون بانبرز، بانبور، کارخانه نمک و پیچ آشوری در دستور کار باشد. 

وی خاطرنشان کرد: برابر ابلاغیه صورت گرفته در جریان دیدار با دکتر مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور به منظور نوسازی مسیل‌های شهر ایلام، مبلغ ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن توسط وزارت نیرو تأمین اعتبار شده و مابقی آن نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه تأمین می‌شود که ظرف سه سال به سرانجام خواهد رسید.

دکتر بهرام‌نیا ابراز کرد: مردم انتظار دارند توزیع خدمات در شهر به‌صورت عادلانه باشد و البته این جزو سیاست‌های دولت سیزدهم است که باید براساس نیازسنجی باشد، شناسایی ساختمان های ناایمن و تخریب آنها نیز باید مورد توجه شهرداری باشد. دسترسی و پاسخ‌گویی به سامانه اطلاعات آزاد نیز مورد تأکید است تا همه چیز شفاف باشد.

وی با اشاره به پرداخت به موقع حقوق کارگران گفت: مطالبات این افراد باید در موعد مقرر پرداخت شود. 

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه ساماندهی شهر ایلام نیازمند ورود همه دلسوزان است، گفت: در برخی اوقات خودم ورود پیدا می‌کنم، لازمه توسعه شهری، همراهی همه اعضای شورای شهر، شهرداری ایلام و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

استاندار ایلام ادامه داد: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به شهرداری‌ها شده است به‌طوری‌که طی سال جاری و از ابتدای امسال تاکنون، مبلغ ۸۱۶ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان اختصاص داده شده که چنانچه مقایسه نسبی با سایر دولت‌ها داشته باشیم، این کمک در نوع خود بی بدیل بوده است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: علاوه بر این و تاکنون حدود ۱۶ هزار تُن قیر یارانه‌ای در دو سال اخیر به شهرداری‌ها تحویل داده شده است. 

وی اضافه کرد: در مجموع ۲۸ شهرداری در سطح استان فعال هستند که تمام شهرداری‌ها دارای شهردار بوده و هیچ شهرداری با سرپرست اداره نمی‌شود. 

دکتر بهرام‌نیا تأکید کرد: مردم نیز با رعایت اصول شهروندمداری، شهرداری را کمک کنند تا شهری در خور مردم عزیز با عنایت به حقوق شهروندان ایجاد شود، طی دو ماه آینده جلسه بعدی برگزار خواهد شد که در قالب آن مصوبات و مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

🗓️ شنبه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است