استانداری ایلام

به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا؛

✔️استاندار ایلام با خانواده شهید والامقام کلانتر رستمی دیدار کرد

✔️استاندار ایلام با خانواده شهید والامقام کلانتر رستمی دیدار کرد

به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا؛
✔️استاندار ایلام با خانواده شهید والامقام کلانتر رستمی دیدار کرد 

استاندار ایلام:
❑‌مادران و همسران شهدا، الگوی صبر و استقامت هستند/ خانواده‌های شهدا، پشتوانه محکم نظام و انقلاب‌اند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا شامگاه سه‌شنبه ۵ دی ماه و همزمان با فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با حضور در منزل شهید کلانتر رستمی، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد، گفت: امشب و همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در خدمت همسر و فرزندان این شهید والامقام حضور یافتیم.

وی اظهار کرد: شهدای گرانقدر در راستای اعتلا و اقتدار کشور و عزت نظام و انقلاب و دفاع از ناموس مردم در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و حماسه‌ها آفریدند.

دکتر بهرام‌نیا افزود: لذا کار برای مدیران سخت و سنگین است، ما امروز وارث خون‌هایی هستیم که برای آبیاری نهال اسلامی ریخته شد و امروز این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: جای بسی افتخار است این چنین شهدایی داریم که سربلند و عزتمندانه، امروز نه تنها محور جهان اسلام بلکه سایر کشورهایی که تشنه عدالت هستند قرار گرفته که به واسطه خون پاک شهدا، همسران گرانقدر شهدا و فرزندان خانواده‌های شهدا است. 

نماینده عالی دولت در استان افزود: همسران شهدا نه تنها در آن شرایط سخت جنگ تحمیلی در زیر آتش سنگین دشمن، خم به ابرو نیاوردند بلکه فرزندان خود را در مسیری که پدرانشان طی کردند، بزرگ و پرورش دادند.

براساس این گزارش، شهید والامقام در زمان جنگ تحميلی رژيم بعث عراق عليه ملت مسلمان و انقلابی ايران در كسوت بسيجی و حین عملیات راهسازی در سال ۱۳۶۱ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد.

🗓️  سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲
@IlamProvince_news
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است