استانداری ایلام

الیاس پوریان مدیرکل امور بانوان و خانواده

برگزاری دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار با شعار ((اینجا سرزمین شیرزنان است ، قهرمان ))

برگزاری دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار با شعار ((اینجا سرزمین شیرزنان است ، قهرمان ))

برگزاری دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار با شعار ((اینجا سرزمین شیرزنان است ، قهرمان )) 
  
در تاریخ  1402/10/2 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر ودومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار در محل سالن جلسات شهید حمد حیدری استانداری  برگزار گردید. 
در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، خانم الیاس پوریان ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به حضار جلسه به قرائت دستور کار جلسه پرداختند و گفتند: مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی  معاونت محترم رییس جمهور در امور زنان و خانواده دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار همزمان با ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر بصورت همزمان در سراسر کشور و با شعار ((اینجا سرزمین شیرزنان است ، قهرمان! )) برگزار می گردد. 
ایشان افزوند: این کنگره که با هدف اعتلای نقش زنان؛ معرفی زنان نخبه و توسعه فرایند گفتمان صحیح با موضوع زن و خانواده در پی شناسایی زنان تاثیرگذار جامعه در 8 عرصه ؛ علمی پژوهشی و فناوری،سیاست گذاری و حکمرانی،گفتمان سازی و رسانه،فعالیت های اجتماعی،اقتصاد و کارآفرینی،تعلیم و تربیت،فرهنگ و هنر، ورزش مشخص گردیده است با هدف تمرکز بر هویت سازی و الگو سازی بین زنان روستا و شهر و استان برگزار می گردد.  
خانم الیاس پوریان در ادامه خاطر نشان کردند: امروز غرب زنان ما و اصالت ایشان را مورد هجمه قرار داده اند و ما با انجام کارهای فرهنگی در تلاشیم تا الگوی سوم زن را معرفی و تقویت کنیم از این رو نحوه ثبت نام در این کنگره را از طرق مختلف از جمله مکاتبات اداری با دستگاه ها و فرمانداری های تابعه و نشر در فضای مجازی و فراخوان عمومی در میان جامعه زنان استان اطلاع رسانی کرده ایم. بانوان  تاثیرگذار استان در 8 عرصه فوق می توانند تا تاریخ 5دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه Banooiran.ir  در دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار ثبت نام کنند. 
ایشان در ادامه گفتند در استان ایلام سرکار خانم (حنا کریمی) به عنوان دبیر علمی پژوهشی کنگره از سوی  معاونت امور زنان وخانواده  ریاست جمهوری معرفی گردیده و دبیران سایر کمیته ها و کار گروهها نیز با هماهنگی و مشورت حضار جلسه تعیین خواهند گردید. در ادامه جلسه حاضرین به بحث و بررسی و تبادل نظر درخصوص برگزاری هر چه بهتر کنگره پرداخته و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است