استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان:

✔️روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با تبیین دستاوردهای دولت در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات موثر باشند/

✔️روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با تبیین دستاوردهای دولت در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات موثر باشند/

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان:
✔️روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با تبیین دستاوردهای دولت در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات موثر باشند/ برگزاری دوره‌های آموزشی حوزه‌ی رسانه برای روابط‌عمومی و مدیران ضرورت دارد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز دوشنبه ۴ دی‌ماه در کارگاه آموزشی سوادرسانه‌ای که با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌ها برگزار شد، گفت: روابط‌عمومی‌ها با تبیین دستاوردهای دولت و تقویت ارتباط با مردم و پاسخ‌گویی به موقع به مطالبات آن‌ها در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات موثر باشند.

وی در ادامه افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شرکت‌ها بحث انتخابات را برجسته کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای  باشیم.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که روابط‌عمومی با انعکاس دستاوردهای دولت زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشند، گفت: عملکرد برخی روابط‌عمومی‌ها بسیار خوب، اما عملکرد برخی از آن‌ها رضایت‌بخش نیست که برگزاری کارگاه‌های آموزشی حوزه‌ی رسانه برای روابط‌عمومی ضرورت دارد که با فراگیری مهارت‌های رسانه‌‌ای در کار خود موفق باشند و کارایی خود را افزایش دهند.

حسنی اضافه کرد: یکی از ارکان مهم هر دستگاه‌ اجرایی، روابط‌عمومی است که انعکاس دستاوردهای دولت وظیفه‌ی این واحد است که ضرورت دارد وظیفه‌ی خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه نارسایی‌ها، کمبودها و اختلاف سلایق کاندیداها نباید به انتخابات خللی  وارد کند، خاطرنشان کرد: با برگزاری انتخابات، سرنوشت کشور و ملت مشخص می‌شود.

وی با قدردانی از روابط‌عمومی استانداری ایلام برای برگزاری دوره‌ی آموزشی سواد‌رسانه‌ای، گفت: برگزاری این دوره‌ی آموزشی برای مهارت‌افزایی روابط‌‌عمومی‌ها و حتی مدیران ضرورت دارد و باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به مقایسه‌ی شیوه حکمرانی در دوران قبل و بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: قبل از انقلاب انتقال حکومت، موروثی و سلطنتی بود و مردم هیچ نقشی در تعیین نظام سیاسی حاکم نداشتند.

وی ادامه داد: با نهضت حضرت امام‌خمینی(ره) و با حمایت مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران با خواست و اراده‌ی مردم روی کار آمد و پس از انقلاب با وجود این‌که همه‌ی مردم برای استقرار نظام اسلامی و فروپاشی نظام شاهنشاهی به پاخاسته بودند اما بلافاصله پس از انقلاب با پیشنهاد حضرت امام‌خمینی(ره)  به طور رسمی همه‌پرسی در ۱۱ فروردین سال ۵۸ برگزار و در آن همه‌پرسی با رای «آری» بیش از ۹۸ درصد مردم با استقرار نظام جمهوری اسلامی موافقت خود را اعلام کردند که شیوه‌ی حکمرانی قبل و پس از انقلاب باید برای مردم تبیین شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان داشت: وقتی حضرت امام‌خمینی(ره) وارد مبارزه با دیکتاتور پهلوی شد هدف او «جمهوریت» و «اسلامیت» بود.

حسنی در ادامه به نقش برجسته‌ی حضرت امام‌خمینی(ره)  مرجع عالی‌قدر در پیروزی نظام اسلامی اشاره کرد و  یادآورشد: پیروزی انقلاب اسلامی با وجود مرجع عالی‌قدر نظام اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) به عنوان یک نعمت بزرگ الهی به وقوع پیوست و پس از رحلت امام(ره)، حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» با اشراف کامل برای همه‌ی امورات اجرایی و همه‌ی حوزه‌ها، هدایت کشتی انقلاب را عهده‌دار شدند و در همه‌ی سختی‌ها و تحریم‌ها، کشور را به پیش بردند.

🗓️ دوشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌
🆔  @ostandariilam1              :بل

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است