استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

دستگاه‌ها یاری‌گر‌ و پشتیبان ارتش و کمیته‌های مردمی، برای برگزاری باشکوه گرامی‌داشت حماسه فتح میمک هستند

دستگاه‌ها یاری‌گر‌ و پشتیبان ارتش و کمیته‌های مردمی، برای برگزاری باشکوه گرامی‌داشت حماسه فتح میمک هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
✔️ دستگاه‌ها یاری‌گر‌ و پشتیبان ارتش و کمیته‌های مردمی، برای برگزاری باشکوه گرامی‌داشت حماسه فتح میمک هستند/ برنامه گرامی‌داشت «فتح میمک» یادآور رشادت و جان‌فشانی شهدا، رزمندگان و ایثارگران است  


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمد‌سبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز یکشنبه ۳ دی‌ماه در نشست هماهنگی برای برگزاری یادواره‌ی حماسه‌ی فتح میمک، تاکید کرد: همه‌ی مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان و فرهنگی، یاریگر ارتش و کمیته‌های مردمی برای برگزاری باشکوه یادواره‌ی فتح میمک باشند‌.

وی در ادامه با تاکید بر هم‌افزایی و هماهنگی همه‌ی دستگاه‌ها به‌ویژه کمیته‌های مردمی با ارتش، خاطرنشان کرد: همکاری و انسجام در برگزاری این برنامه‌ی باشکوه ضروری است و باید همه‌ی دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان و فرهنگی پای‌کار باشند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: برنامه‌ی گرامی‌داشت «فتح میمک» یادآور رشادت و جان‌فشانی رزمندگان، ایثارگران و شهدا و موجب زنده شدن یاد و خاطره‌ی این دلاورمردان است که برگزاری این یادوار‌ه‌ها موجب نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

حسنی با تاکید بر استفاده از ظرفیت معاونت فرهنگی سپاه و ارتش و صدا و سیما در برگزاری یادواره‌ی حماسه‌ی فتح میمک، بیان داشت: هنر و فرهنگ بهترین ابزارها برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جدید است.

وی با اشاره به حضور عشایر و نیروهای مردمی در عملیات فتح میمک، گفت: این عملیات از جمله اولین عملیات‌های پیروزمند و غرورآفرین دفاع مقدس است و نقش مردم در این عملیات، بی‌نظیر بود.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد عملیات، رشادت ایثارگران، رزمندگان و شهدا در این یادواره، افزود: برگزاری این یادواره برای تاریخ و نسل آینده، درس‌آموز است.

حسنی اضافه کرد: به دلیل این‌که ارتش نماد نظم است و به نوعی برگزار کننده‌ی این یادواره، ارتش و کمیته‌های مردمی هستند انتظار است این یادواره با نظم برگزار شود و  تنوع و خلاقیت در انجام برنامه دیده شود و با توجه به حضور پرشور مردم و پخش زنده از سیمای مرکز ایلام و شبکه‌ی سراسری ضرورت دارد فضاسازی محیطی و جلوهای بصری خوبی برای حاضران در مکان یادواره در دستور کار گیرد.

بر اساس این گزارش، مدیران حاضر در نشست ضمن ارائه‌ی راه‌کارها و نظرات خود برای برگزاری باشکوه گرامی‌داشت فتح میمک، اعلام آمادگی کردند که با هماهنگی ارتش و کمیته‌های مردمی، از تمام ظرفیت خود استفاده خواهند کرد.

در این نشست مصوب شد هلال‌احمر و اورژانس استان چهار آمبولانس در محل برگزاری گرامی‌داشت این یادواره مستقر، پلیس‌راه استان نسبت به پوشش ترافیک مسیر مراسم و سامان‌دهی پارکینگ محل برگزاری یادواره و کارخانه‌ی سیمان  نسبت به فراهم نمودن سرویس ایاب و ذهاب مردم دو شهرستان سیروان و چرداول با هماهنگی فرمانداران دو شهرستان اقدام کنند.

همچنین مصوب شد صدا و سیمای مرکز ایلام ضمن پخش تیزرهایی در خصوص زمان برگزاری این یادواره و زیرنویس زمان برگزاری، نسبت به پخش زنده و ضبط این یادواره اقدام کند.
گفتنی برنامه‌ی گرامی‌داشت فتح میمک روز جمعه ۲۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.

🗓 یکشنبه ۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است