استانداری ایلام

نشست خبرگان بانکی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برگزار شد

نشست خبرگان بانکی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برگزار شد

نشست خبرگان بانکی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برگزار شد

نشست خبرگان بانکی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برگزار شد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی استانداری ایلام، روز یکشنبه ۳ دی‌ماه نشست خبرگان بانکی به ریاست دکتر عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برگزار شد.

در اولین جلسه‌ی این هیئت در سال ۱۴۰۲ در  استان که با حضور اعضای هیئت و مدیران واحدهای تولیدی و اقتصادی و نمایندگان بانک‌های عامل ذیربط تشکیل شد، مشکلات مصوبات اجرا  نشده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این نشست با اشاره به این‌که ما از خبرگان بانکی انتظار داریم ضمن شناسایی مشکلات، برای گره‌گشایی از موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان اقدام کنند، تصریح کرد: هم‌اکنون بخشی از مصوبات ستاد تسهیل به حل اختلافات بین بانک‌ها و برخی از واحدهای تولیدی می‌پردازد که در صورت ورود خبرگان بانکی این مشکلات تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

شهریار عباسی یادآور شد: بدهی به بانک و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه هیئت خبرگان قرار بگیرد، هم‌چنین بانک‌های عامل استان نیز باید به آرای این هییت احترام گذاشته و به آن عمل کنند.

بر اساس قانون و به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی و پیگیری و تعیین تکلیف مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که توسط بانک‌های عامل اجرایی نشده  است برابر قانون با پیشنهاد استاندار و ابلاغ رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در هر استان هیئت ۵ نفره‌ی خبرگان بانکی و اقتصادی تشکیل و تصمیمات این هیئت فصل‌الخطاب برای بانک‌های عامل در اجرای مصوبات بر زمین مانده است.

باتوجه به مورد قانونی فوق‌الذکر، در استان ایلام هیئت خبرگان بانکی و اقتصادی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دبیری بانک ملی استان در خصوص شرکت ایلام سفال تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است در این نشست مصوب شد
شرکت ایلام سفال مکلف به عودت ماشین‌آلات طرح شود و  وثیقه‌ی مالک طرح خارج از محل اجرای طرح، اقاله گردد.
در صورت انجام تعهدات از طریق ستاد احیا
به مالک طرح تسهیلات اعطا می‌‌شود.

🗓 یکشنبه ۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است