استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

✔️اداره کل استاندارد نقش مهمی در نظارت بر کیفیت کالاها دارد

✔️اداره کل استاندارد نقش مهمی در نظارت بر کیفیت کالاها دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
✔️اداره کل استاندارد نقش مهمی در نظارت بر کیفیت کالاها دارد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی روز شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام، گفت: مردم این استان در دوران دفاع مقدس افتخار مرزداری داشته‌اند و اکنون میزبان زائران عتبات عالیات هستند.

وی با تاکید بر اختصاص اعتبارات برای تجهیز اداره کل استاندارد استان ایلام، افزود: مسئولان امر از حیث تخصیص اعتبارات و  تجهیزات به این اداره کل و  مجموعه آن که خدمتگزار مردم هستند، نگاه ویژه‌ای داشته باشند. اداره کل استاندارد نقش ارزشمندی در نظارت بر کیفیت کالاها و خدمات ارائه‌شده به مردم دارد.

دکتر عباسی با بیان اینکه چرخش نخبگان به‌عنوان یک اصل باید پذیرفته شود، تاکید کرد: از این فرصت‌های ارزشمند که در اختیار سازمان‌ها وجود دارد به‌خوبی استفاده شود. علم و تجربه در اداره استاندارد ایلام نسبت به سایر دستگاه‌ها بیشتر است. از نیروهای انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان، متناسب با تجارب استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تأکید بر نظارت بر ارتقا کیفیت کالا و خدمات در اداره کل استاندارد استان، یادآورشد: در حوزه کالاها نظارت بسیار خوبی وجود دارد اما در حوزه‌های فنی و  خدماتی چون آسانسورها و مکانیکی‌ها نظارت کمرنگ است که انتظار می‌رود در این زمینه نظارت بیشتری صورت گیرد.

در این آیین از زحمات «هادی دوست محمدی» سرپرست سابق اداره کل استاندارد ایلام تقدیر و «یادگار علی محمدی» به عنوان سرپرست جدید این  اداره کل معرفی‌ شد.

🗓 شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است