استانداری ایلام

رییس جمعیت هلال‌احمر کشور:

پس از دفاع مقدس، خادمی زوار اربعین دومین مدال افتخاریست که برگردن مردم ایلام آویخته شد

پس از دفاع مقدس، خادمی زوار اربعین دومین مدال افتخاریست که برگردن مردم ایلام آویخته شد

رییس جمعیت هلال‌احمر کشور:
✔️ پس از دفاع مقدس، خادمی زوار اربعین دومین مدال افتخاریست که برگردن مردم ایلام آویخته شد/ الگوی داوطلبان هلال‌احمر، خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان هستند/ استاندار ایلام سوابق درخشانی در امور اجرایی کشور، مجلس و تاریخ انقلاب اسلامی دارد و به‌صورت جهادی در میدان هستند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال‌احمر کشور روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در همایش روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و اهدای ۷۶ سری جهیزیه به نوعروسان داوطلب استان، گفت: در طول دفاع مقدس، بهترین و شجاع‌ترین مرزداران، مردم ایلام بودند و شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان این‌که مردم ایلام نماد مقاومت را به ارث برده و بارها عشق و پای‌بندی خود را به نظام اسلامی اثبات کرده‌اند، افزود: ایلامیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، نماد مقاومت بودند و اکنون خادمان اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند و خادمی زوار اربعین پس از دفاع مقدس، دومین مدال افتخاریست که بر گردن مردم این دیار آویخته شده است. 

دکتر کولیوند ادامه داد: در طول سال و در ایام اربعین‌حسینی، زوار زیادی مرز مهران را برای تردد انتخاب می‌کنند و این مرهون تلاش و فداکاری شما برای تکمیل زیرساخت‌های این حوزه است.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان استانی برای پیشبرد برنامه‌ها، گفت: سالهاست که افتخار آشنایی با دکتر بهرام‌نیا دارم، استاندار ایلام سوابق درخشانی در امور اجرایی کشور، مجلس و تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

رییس جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به تکمیل زیرساخت‌ها در استان ایلام به ویژه زیرساخت‌های حوزه‌ی اربعین، یادآور شد: استاندار ایلام و سایر مسئولین در اربعین به خوبی پای کار آمدند و این سعادت بزرگ یعنی خادمی زوار نصیب آن‌ها شد.

وی عنوان کرد: استاندار ایلام عملا و به صورت جهادی در میدان است و کارهای او دیده می‌شود که مصداق این اقدامات در اربعین بود.

رییس جمعیت هلال‌احمر کشور بیان داشت: شخصا مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها، کارها و عملکردهای خوب استاندار ایلام و تقدیر مسئولین کشور را از ایشان دیده‌ام و مشاهده می‌کنم که با ارتباطات گسترده‌ای که دارد از هر فرصت، جلسه و دیداری برای جذب منابع و امکانات در راستای توسعه‌ی استان در بخش‌های مختلف بهره‌ می‌گیرد و این عملکرد و شایستگی شما مردم خوب است که در کنار این مدیران خوب هستید.

دکتر کولیوند اضافه کرد: در ایام اربعین‌حسینی، نیروهای کشوری و لشکری با همه‌ی توان پای کار خدمت‌رسانی به مردم و زوار آمدند و این یک سعادت بزرگ است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

رییس جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: کارهای بزرگی در این استان انجام و یا درحال انجام است و همه‌ی تلاش خود را به‌کار گرفتم که با تمام توان به مردم این استان بیشتر خدمت کنم.

وی اضافه کرد: نیروهای داوطلب و جمعیت هلال‌احمر کارهای حسنه و نیکو انجام می‌دهند و با تمام وجود و خالصانه، پای خدمت‌رسانی به مردم هستند و این اقدامات و خدمات خالصانه، با شتاب در استان ایلام دیده می‌شود.

رییس جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: در جمعیت هلال‌احمر براساس بیانیه‌ی گام دوم انقلاب، برنامه‌ریزی امورات و فعالیت‌ها را پیش خواهیم برد و توسعه می‌دهیم و در این راستا از همه‌ی ظرفیت‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

وی اعلام کرد: در جریان زلزله‌ی سال گذشته‌ در کشور ترکیه و در میان حدود ۱۰۰ جمعیت هلال‌احمر و صلیب‌سرخ، عالی‌ترین نشان صلیب‌سرخ جهانی، به جمعیت هلال‌احمر ایران رسید که این افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود و نشان‌گر کار خالصانه است.

دکتر کولیوند با اشاره به اقدامات خداپسندانه در کمک به مردم مظلوم غزه، گفت: بیش از ۱۰ هزارتُن اقلام امدادی با کمک مردم جمع‌آوری شده است و مکاتبه شده است که بیمارستان سیار‌ با ۱۰۰ تخت دایر شود و یا این‌که تعدادی از مجروحین غزه جهت مداوا پذیرفته شوند. 


🗓 سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ 
@IlamProvince_news
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است