استانداری ایلام

استاندار ایلام در همایش فرمانداران استان:

تعامل همه‌جانبه‌ی هیات اجرایی و هیات نظارت، زمینه‌ساز انتخاباتی باشکوه است/

تعامل همه‌جانبه‌ی هیات اجرایی و هیات نظارت، زمینه‌ساز انتخاباتی باشکوه است/

استاندار ایلام در همایش فرمانداران استان:
✔️ تعامل همه‌جانبه‌ی هیات اجرایی و هیات نظارت، زمینه‌ساز انتخاباتی باشکوه است/ توجه جدی به بازارچه‌های مرزی، نظارت مستمر بر بازار به منظور  تثبیت قیمت‌کالاها و نظارت بر نانوایی‌ها در دستور کار فرمانداران باشد/ مدیران حق ندارند از جایگاه حقوقی خود برای تبلیغات کاندیدایی خاص استفاده کنند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه چهارشنبه ۸ آذرماه در همایش فرمانداران استان، گفت: در پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌ها، تمام عوامل انتخابات بسیار خوب عمل کردند و در این راستا از همه قدردانی می‌کنم.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: انتخابات باشکوه و حداکثری مورد تاکید است و باید این مهم نصب‌العین همه باشد.

وی با اشاره به حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رییس ستاد انتخابات استان و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان در صدا و سیما و همچنین پخش برنامه‌های تولیدی صدا و سیما در حوزه انتخابات، گفت: این چنین برنامه‌هایی در برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم بسیار کمک می‌کند.

استاندار ایلام در ادامه با تأکید بر نظارت مستمر و رصد کامل فعالیت‌های انتخاباتی افزود: تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از امکانات و تجهیزات در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: هیچ مدیری حق ندارد از جایگاه حقوقی خود استفاده کند و برای کاندیدایی خاص نشست‌های تبلیغاتی و انتخاباتی برگزار کند و در صورت مشاهده و احراز صحت این موضوع، مدیر خاطی برکنار می‌شود.


🔹️توجه جدی به بازارچه‌های مرزی، نظارت مستمر بر بازار برای ثبییت قیمت‌کالاها، اجرایی کردن مصوبات شورای اجتماعی، اجرای مصوبات قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی‌، توجه جدی به مهاجرت معکوس، برگزاری جلسات مستمر با دهیاران جهت تسریع در امورات عمرانی، نظارت مستمر بر نانوایی‌ها و کیفیت نان، تلاش برای احیای واحد‌های راکد، توجه ویژه به محیط زیست و پسماندها، فراهم کردن زمینه‌ی انتخاباتی پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم، تعامل سازنده  با هیات نظارت و هیات اجرایی از جمله تاکیدات استاندار ایلام در همایش فرمانداران بود.

در این نشست معاونین استاندار ایلام به ارائه نقطه‌نظرات خود پرداختند و سپس فرمانداران نیز آخرین وضعیت حوزه‌ی جغرافیایی خود را تشریح کردند.

🗓 چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است