استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️موضوع مسکن مطالبه‌ی جدی مردم است/ دستگاه‌ها موظف به تکمیل زیرساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها هستند

✔️موضوع مسکن مطالبه‌ی جدی مردم است/ دستگاه‌ها موظف به تکمیل زیرساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها هستند

استاندار ایلام:
✔️موضوع مسکن مطالبه‌ی جدی مردم است/ دستگاه‌ها موظف به تکمیل زیرساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها هستند

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۸ آذرماه در نشست شورای تامین مسکن استان گفت: موضوع مسکن مطالبه‌ی جدی مردم و یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است که باید همه‌ی دستگاه‌ها در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی در ادامه افزود: دو هفته قبل از پروژه‌ی ۱۰۰ هکتاری مهران بازدید شد و دستگاه‌های زیرساختی مکلف شدند زیرساخت‌های مهم از جمله  آب، برق، گاز و شبکه‌ی فاضلاب را ایجاد کنند.

استاندار ایلام با اشاره به سهیمه‌ی درنظر گرفته شده‌ استان ایلام از طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سهمیه‌ی استان ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است که با اهتمام مدیران مربوطه، ساخت این واحدها محقق می‌شود. 

وی با قدردانی از خدمات بانک‌ها گفت: بانک‌ها به خوبی پای کار آمدند، از عملکرد بانک‌های عامل در موفقیت استان ایلام در کسب رتبه‌ی اول اشتغال و کارآفرینی در سطح کشور قدردانی می‌کنم و این نتیجه‌ی تعامل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بوده است.

وی گفت: از طرفی از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن خودمالکین گلایه داشتم، لذا بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات مسکن برای نهضت ملی مسکن هستند.

وی با بیان این‌که پیمان عقد اخوت با کسی نبستیم، افزود: خط قرمز ما مردم هستند و هیچ گونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این خصوص باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به تعهد ۴ ساله‌ی ساخت مسکن در استان به میزان ۳۲ هزار واحد، گفت: باید با تلاش مضاعف در راستای تحقق این میزان تعهد، تلاش کرد و لازمه‌ی آن همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

در این نشست آقای مذمب مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایت و حقوقی شهروندی وزارت راه و شهرسازی، آقای دکتر قربانی مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی و امر عمرانی وزارت کشور، دکتر صادقیان‌فر معاون فنی و اجرائی سازمان ملی زمین و مسکن، سلیمانی عضو قرارگاه نهضت ملی مسکن، مومن‌زاده مشاور وزیر در امر مسکن نیروی های مسلح، محمدی معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن کشور، آقای میرزایی بازرس معاملات املاک و مستغلات کشور، قربانیان معاون دفتر فنی وزارت کشور و  نیازی مسئول جهش تولید مسکن حضور داشتند.


🗓 چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است