استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

❑بخش کشاورزی محور توسعه استان ایلام است

❑بخش کشاورزی محور توسعه استان ایلام است

معاون استاندار ایلام: 
❑بخش کشاورزی محور توسعه استان ایلام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: بخش کشاورزی و دامپروری محور توسعه اقتصادی و اشتغال استان ایلام است.


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز چهارشنبه ۸ در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و فلسطین که دنیا را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران که محور اصلی جبهه مقاومت است، این تحولات را بیشتر از سایر کشورها رصد می‌کند.

وی گفت: دیدن تصاویر گرفته شده از کودکان و مردم فلسطین که نشان از صبر آنها در این حوادث است به همه درس مقاومت، صبر و ایستادگی می‌دهد.

حسنی با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: « جغرافیای سیاسی منطقه به نفع جبهه مقاومت درحال دگرگونی است». نقشه آمریکا برای خاورمیانه جدید نابود شد که این مهم از دل این مقاومت‌ها به‌دست آمده است.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی یکی از دستگاه‌های گسترده است که دارای دامنه‌ای وسیع و تاثیر‌گذار در جامعه و در بخش‌های مختلف چون اشتغال و تولید است.

وی عنوان کرد: بخش‌های کشاورزی و دامپروری محور توسعه اقتصادی و اشتغال استان مرزی ایلام هستند و این مهم مسئولیت در این دستگاه را بسیار سنگین کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: در راس هر مجموعه ای مدیر و معاونان فعالیت دارند و در این خصوص اگر تیم کاری قوی نباشند آن سازمان و ارگان راه به‌جایی نخواهد برد.

حسنی بیان کرد: اصل خدمتگزاری بر مبنای تکریم مردم است و باید این اصل به‌عنوان مهمترین اولویت، در سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها توفیق و امانتی بیش نیست،  یادآور شد: خدمت به مردم تنها اصل ماندگار برای خدمتگزاران نظام است و جلسه تودیع و معارفه یک روزی برای همگان برگزار خواهد شد.

حسنی ضمن قدردانی از خدمات عموزاده رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، افزود: ایشان مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی استان را به خوبی عهده دار بودند و در این دوران با تلاش‌های شبانه روزی مضاعف، منشأ خدمات بسیار ارزشمندی در بخش کشاورزی استان بودند.

گفتنی است در این آیین از زحمات و تلاش‌های عموزاده تقدیر و حشمت عزیزیان به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معارفه شد.

🗓 چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است