استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️مسئولیت مهم و اساسی«از مزرعه تا سفره‌ی مردم» به حوزه‌ی جهاد کشاورزی محول شده است/ عملکرد  سازمان جهاد کشاورزی ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارد/

✔️مسئولیت مهم و اساسی«از مزرعه تا سفره‌ی مردم» به حوزه‌ی جهاد کشاورزی محول شده است/ عملکرد  سازمان جهاد کشاورزی ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارد/

استاندار ایلام:
✔️مسئولیت مهم و اساسی«از مزرعه تا سفره‌ی مردم» به حوزه‌ی جهاد کشاورزی محول شده است/ عملکرد  سازمان جهاد کشاورزی ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارد/ با افتتاح فاز نخست سامانه‌ی گرمسیری به ۴ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی استان آب‌رسانی می‌شود


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۸ آذرماه در دیدار با مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: محور فعالیت وزارت جهاد کشاورزی و این سازمان در استان‌ها از مزرعه تا سفره‌ی مردم تعریف شده است و عملکرد این سازمان ارتباط مستقیمی با معیشت و سفره‌ی مردم دارد و می‌تواند در توسعه‌ی استان بسیار موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح فاز نخست سامانه‌ی گرمسیری در آینده‌ی نزدیک، افزود: با افتتاح فاز نخست این سامانه، به ۴ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی استان آب‌رسانی می‌شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه، بخش قابل‌توجهی از زمین‌های دیمی به آبی تبدیل خواهند شد و تحولی در اقتصاد و حوزه‌ی کشاورزی استان ایجاد می‌شود.

وی  ادامه داد:فعالیت‌های آب و خاک و این معاونت از جهاد کشاورزی مبنای همه‌ی‌ طرح‌های زراعی و باغی و دامداری و پایه‌گذار اشتغال و توسعه‌ی هر استان است.

وی با تاکید بر اهتمام همه‌جانبه‌ی مدیران برای توسعه‌ی استان، گفت: به دلیل عقب‌افتادگی استان ناشی از جنگ تحمیلی ۸ ساله و پس از آن، هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و می‌طلبد مدیران تلاش خود را مضاعف کنند.

استاندار ایلام با اشاره به ۸۶ سفر شهرستانی طی دو سال اخیر، یادآور شد: همه‌ی این سفرها در روزهای تعطیل پنج‌شنبه و جمعه به انجام رسیده و یکی از مدیران پای‌کار این سفرها، مدیر جهاد کشاورزی استان بوده است که در این راستا از ایشان قدردانی می‌شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تلاش‌های دو ساله‌ی عموزاده مدیر سابق سازمان جهاد کشاورزی استان، گفت: آقای عموزاده از مدیران صادق، دلسوز، متعهد و اخلاق‌مدار استان بود که صداقت در گفتار و عمل، از ویژگی‌های بارز اوست و همه‌ی توان خود را در زمان مسئولیت خود به‌کار گرفت.

وی با تبریک به مهندس عزیزیان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان، افزود: آقای عزیزیان دارای کارنامه‌ی درخشان و یکی از مدیران موفق است که در سمت و مسئولیت جدید برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام در حوزه‌ی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: 
به‌عنوان عضو کوچکی از دولت سیزدهم از زحمات شما و همکاران شما قدردانی می‌کنم.

سیدمجید موسوی ادامه داد: بخش کشاورزی بسیار مهم و اساسی است و در سیاست‌گذاری‌های دولت سیزدهم توجه  زیادی به این حوزه شده است.

وی بیان داشت: یکی از پروژه‌های مهم در استان ایلام سامانه‌ی گرمسیری است و این استان در حوزه‌ی کشاورزی و دامداری و باغداری ظرفیت‌های بالایی دارد.

موسوی عنوان کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد   تومان برای پروژه‌های آب و خاک این استان اختصاص داده شده است.

🗓 چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است