استانداری ایلام

استاندار ایلام:

تعامل بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و کارآفرینان موجب شد ایلام رتبه نخست اشتغال در کشور را کسب کند

تعامل بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و کارآفرینان موجب شد ایلام رتبه نخست اشتغال در کشور را کسب کند

استاندار ایلام:
❑تعامل بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و کارآفرینان موجب شد ایلام رتبه نخست اشتغال در کشور را کسب کند/ رتبه نخست اشتغال ایلام برای سال ۱۴۰۲ باید حفظ شود/ جذب و پرداخت تسهیلات تبصره ( ۱۸) در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باشد/ مدیران دستگاه‌های اجرایی نظارتی مستمر بر روند پرداخت تسهیلات تبصره ( ۱۸) داشته باشند


📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۸ آذرماه در نشست تسهیلات تبصره ( ۱۸) گفت: سال گذشته استان ایلام با  تعامل بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران رتبه نخست اشتغال در کشور را کسب کرد که با استمرار این روند این جایگاه باید برای سال ۱۴۰۲ حفظ شود.

وی با اشاره به همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای کسب رتبه نخست ایلام در حوزه اشتغال در کشور، افزود: اگر از بانک‌ها و مدیران حوزه اقتصادی استان حمایت کردیم این حمایت بجا بود چراکه با همکاری آنها این هدفگذاری محقق شد.

استاندار ایلام با تاکید بر تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره (۱۸) در استان، گفت: به دلیل اینکه این تسهیلات پایه‌گذار اشتغال، کارآفرینی و توسعه استان است باید هر هفته مدیران دستگاه‌ها، طرح‌های اشتغالزا مرتبط با دستگاه تحت مدیریت خود را بررسی و رصد کنند  و این پیگیری تا حصول نتیجه نهایی که پرداخت تسهیلات به متقاضی است ادامه داشته باشد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه اعتبارات تبصره ( ۱۸ )  شناور است  و مهلت جذب و پرداخت این تسهیلات تا تیرماه است دستگاه های اجرایی و بانک‌ها می‌توانند حداکثر تسهیلات را جذب و پرداخت کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: باید تعامل سازنده بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت تسهیلات تبصره ( ۱۸ ) استمرار داشته باشد تا بتوانیم به  هدف نهایی خود که اشتغال و کارآفرینی و توسعه استان است دست یابیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: چندین کارگروه از جمله کارگروه اشتغال و مسکن و تسهیلات تبصره (۱۸ ) بسیار با اهمیت است و به‌دلیل اهمیت بالای  این کارگروه ها‌، خودم در این جلسه ها حضور خواهم داشت.

🗓 چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1              :بله

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است