استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام

⭕️مهلت یک هفته ای معاون استاندار به بانکها برای بررسی وضعیت مناسب سازی خودپردازها

⭕️مهلت یک هفته ای معاون استاندار به بانکها برای بررسی وضعیت مناسب سازی خودپردازها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام 

⭕️مهلت یک هفته ای معاون استاندار به بانکها برای بررسی وضعیت مناسب سازی خودپردازها/ در هر شهرستان یک پارک مناسب‌سازی شود.
❑معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: کلیه بانک‌ها یک هفته مهلت دارند تا وضعیت خودپردازها را برای مناسب‌سازی بررسی و گزارش آن‌را به بهزیستی ارسال کنند.


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری در سومین نشست ستاد هماهنگی مناسب‌سازی و شورای سالمندان به میزبانی استانداری ایلام،  با ذکر اینکه همه ادارات مکلف به مناسبسازی برای سهولت تردد افراد دارای معلولیت، جانبازان و سالمندان هستند، ادامه داد: علاوه بر مناسب‌سازی، دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از معماری مناسب سیما و منظره مطلوبی داشته باشند.

به گفته وی، برای بررسی عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه‌ جلسه بررسی مناسب‌سازی و منظر شهری ویژه دستگاه‌های اجرایی استان با حضور استاندار برگزار و عملکرد ادارات در این حوزه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: هیچ دستگاهی این حق را ندارد که با عدم توجه به ظاهر ساختمان و عدم مناسب سازی اخلالی برای تردد جامعه معلولان، سالمندان و جانبازان ایجاد کنند.

هژبری با اشاره به ضرورت مناسب‌سازی فضاهای مذهبی بویژه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی گفت: در این زمینه امسال ۲۰میلیارد ریال اختصاص و برای بازسازی مساجد هزینه شده است.

وی همچنین از فرمانداران هر شهرستان خواست تا یک پارک برای تردد بدون مانع افراد دارای معلولیت، جانبازان و سالمندان را مناسب‌سازی کنند.

معاون استاندار ایلام همچنین با اشاره به فعالیت مدارس استثنایی استان بر استفاده از سیستم‌های گرمایشی استاندارد و تعمیر و بازسازی این مدارس متناسب با تردد دانش آموزان تاکید کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست خواستار انسجام‌بخشی همه اعضا این نشست برای توسعه مناسب سازی فضاهای عمومی استان برای تردد معلولان، جانبازان و سالمندان شد.

حسین نورعلیوند با اشاره به وجود بیش از ۱۷ هزار فرد دارای معلولیت در استان گفت: با توجه به اینکه معلولیت جسمی،  حرکتی عمده ترین نوع معلولیت محسوب می شود و همچنین وجود ۵۰ هزار سالمند و ۱۱هزار جانباز این مسأله ضرورت مناسب‌سازی فضاهای عمومی را مضاعف می کند. 

وی اظهار کرد: حضور آزادانه و بدون مانع در شهرها حداقل‌ حق شهروندی و فرصتی برای تعاملات اجتماعی بین مردم بوده و هر دستگاهی در این زمینه باید رسالت و وظیفه خود را انجام دهد.

🗓 سه شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است