استانداری ایلام

نشست مشترک مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام با موضوع سلامت اداری برگزار شد

نشست مشترک مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام با موضوع سلامت اداری برگزار شد

نشست مشترک مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام با موضوع سلامت اداری برگزار شد

نشست مشترک مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام با موضوع سلامت اداری برگزار شد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست مشترک مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع سلامت اداری به‌ ریاست مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام روز یکشنبه ۵ آذرماه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام در این نشست ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام خمینی(ره) و ۳هزار شهید استان، گفت: جنایات  رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: همه ما وظیفه داریم در راستای مبارزه با فساد و تخلفات اداری به د‌رستی انجام وظیفه کنیم، وظیفه بازرسان در دستگاه‌های اجرایی مچ‌گیری نیست بلکه اگر انحرافی در دستگاه مشاهده کردند در سریعترین زمان تذکرات لازم را به فرد خاطی بدهند.

نجفی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند همکاری‌ و حمایت‌های لازم را با بازرسان آن دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی دعوت مردم به مشارکت حداکثری بوده و درصورت تبلیغ برای فرد خاصی جرم برای آنها تلقی می‌شود که در راستا  وظیفه بازرسان جلوگیری، شناسایی و همچنین گزارش مدیر خاطی به بازرسی استان می‌باشد تا با فرد خاطی برخورد قانونی شود.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: پس از  سالها توانستیم در دولت سیزدهم و با تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم در مبارزه با فساد اقتصادی ۱۲۲ هزارمتر مربع از املاک دولت را شناسایی و سند‌دار کنیم و از این پس هیچ کسی نمی‌تواند به اموال بيت المال تصرفی داشته باشد.

در ادامه مهندس خدیو مديرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و ارتباطات مردمی  استانداری بیان داشت: بارزسی مجموعه‌ای از فعالیت‌های منظم و هدفمند به جهت حُسن جریان امور است.

وی بازرسی را در سه مولفه بازرسی موردی، بازرسی مستمر و  بازرسی سرزده عنوان کرد و گفت: در مورد اول خارج از برنامه مدون سالیانه و یا متعاقب وصول شکایات و گزارش های مقرون به صحت است انجام می شود. 

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه های مدون و منظم سالیانه به منظور نظارت بر حسن جریان امور و جلوگیری از تخلفات اداری با قلمرو محیطی و زمان مشخص انجام می پذیرد و  مورد سوم بازدید بدون هماهنگی و اطلاع قبلی با هدف خاصی صورت می‌گیرد. 

خدیو در ادامه بیان داشت: بازرسان دستگاه‌های اجرایی استان  به عنوان ناظر ارشد شرعآ و قانونآ وظیفه دارند در برابر فساد مالی جلوگیری  و با مشاهده هرگونه فساد اداری بلافاصله با مستندات و به صورت روزانه به بازرسی استانداری اطلاع ‌رسانی نمایند. 

وی در ادامه بیان داشت: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان مکلفند مطابق آیین نامه اجرایی  مادتین ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری کارگروه ارتقاء سلامت اداری را تشکیل تا از هرگونه تخلف اداری به‌موقع جلوگيری به عمل آید. 

وی افزود: جلسات هم اندیشی مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان درمورد فساد اداری، عدول از قوانین و مقررات و مسائل انتخاباتی با مدیریت دفتر بازرسی استانداری تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: رسالت همه ما در انتخابات پیشرو، تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین برگزاری انتخاباتی سالم بوده و اصل بی طرفی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در پایان تعدای از بازرسان حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه بیان نمودند.

🗓 یکشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است