استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️ ارتقاء تعاونی‌های کشاورزی در جهت اشتغالزایی و افزایش بهره‌وری از ضروریات است

✔️ ارتقاء تعاونی‌های کشاورزی در جهت اشتغالزایی و افزایش بهره‌وری از ضروریات است

⭕️استاندار ایلام: 
✔️ ارتقاء تعاونی‌های کشاورزی در جهت اشتغالزایی و افزایش بهره‌وری از ضروریات است 

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز شنبه ۴ آذرماه در دیدار با اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: تسریع و تسهیل فرایند صدور مجوزها به عنوان رویکرد اساسی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است. 

وی خواستار توسعه مكانيزاسيون در فعاليت های كشاورزی شد و اظهار کرد: انجام فعاليت هاي كشاورزی به صورت مكانيزه مورد خواست و تاكيد است.

دکتر بهرام‌نیا با تأکید بر نقش بی‌بدیل بخش کشاورزی در تحقق رشد اقتصادی استان افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک بازوی توانمند، ظرفیت مناسبی برای تسهیل و تسریع امور در بخش کشاورزی دارد.

استاندار ایلام تأکید کرد: برون سپاری و واگذاری امورات باید در دستور کار قرار گیرد و به همان اندازه که امورات واگذار شده به همان اندازه نیز توفیقات بیشتر بوده است، لذا دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به برون سپاری فعالیت‌های خود اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می‌تواند با تشکیل تعاونی و درآمدزایی و اشتغالزایی بیشتر، بهره‌وری بهتری را ایجاد کند. تسهیلات تبصره ۱۸ نیز فرصت مناسبی در جهت تأمین ماشین آلات در راستای مکانیزه‌شدن فعالیت‌های کشاورزی و خرید ادوات کشاورزی است که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد. 

براساس این گزارش، در این نشست رئیس و اعضا نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به بیان نظرات خود به منظور تقویت بخش کشاورزی پرداختند.

🗓 شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است