استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️ پروژه برج هنر شهر ایلام از محل مولد‌سازی اموال مازاد تکمیل می‌شود

✔️ پروژه برج هنر شهر ایلام از محل مولد‌سازی اموال مازاد تکمیل می‌شود

استاندار ایلام:
✔️ پروژه برج هنر شهر ایلام از محل مولد‌سازی اموال مازاد تکمیل می‌شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۴ آذرماه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: برج هنر شهر ایلام از اعتبارات محل مولد‌سازی اموال مازاد اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار با قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد تکمیل می‌شود.

وی در ادامه افزود: در تکمیل برخی پروژه‌های استان باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود تا شاهد بهره‌برداری از طرح ها در موعد مقرر باشیم.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: مولد‌سازی اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید دولت سیزدهم است و از محل فروش اموال مازاد می‌توان پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف را تکمیل کرد.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به بحث احیای واحد‌های راکد در استان، خاطرنشان کرد: ۷۱ میلیارد تومان برای احیای واحد‌های تولیدی استان اختصاص داده شده است که بنا به درخواست صاحبان واحد‌ها تولیدی راکد و داشتن شرایط تعریف شده تا سقف ۵ میلیارد تومان این تسهیلات تبصره(  ۱۸) به متقاضیان اعطا می‌شود.

گفتنی است در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایلام نیز مقرر شد نشستی مشترک به ریاست استاندار ایلام و با حضور مدیرعامل پتروشیمی و مدیرعامل آب و فاضلاب استان تا پایان ماه‌جاری برگزار شود.

❑بررسی واگذاری پروژه های عمرانی ( بند الف تبصره ۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲) با حضور دستگاه‌های اجرایی، بررسی و تصویب طرح های نهضت احیا واحدهای اقتصادی استان و بازنگری طرح جامع دهلران از جمله دستور کارهای نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.

🗓 شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است