استانداری ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام:

منازل خسارت‌دیده‌ی محله‌ی شهیدکشوری(سرطاف) حمایت مالی می‌شوند

منازل خسارت‌دیده‌ی محله‌ی شهیدکشوری(سرطاف) حمایت مالی می‌شوند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام:
✔️ منازل خسارت‌دیده‌ی محله‌ی شهیدکشوری(سرطاف) حمایت مالی می‌شوند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مجید بگلریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام به همراه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و  امور حقوقی استانداری عصر امروز شنبه ۴ آذرماه از منازلی که در جریان بارش‌های اخیر در شهرک شهیدکشوری(سرطاف) دچار خسارت‌ شده بود بازدید کردند.

مجید بگلریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در جریان این بازدید گفت: امروز پتو و گلیم‌فرش به چهار خانوار این شهرک که منازل مسکونی آن‌ها دچار آب‌گرفتکی شده بود تحویل شد.

وی اظهار کرد: برای خانوارهایی که در جریان جاری شدن روان‌آب‌های ناشی از بارش شدید باران، وسایل منازل آن‌ها دچار خسارت شده بود علاوه بر این کمک‌ها، پس از بررسی‌های لازم، از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی(ره) نیز مورد حمایت قرار خواهند گرفت. 

بگلریان اضافه کرد: در جریان بارش شدید و آب‌گرفتکی معابر طی هفته‌ی گذشته، از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته‌ی امداد حضرت امام‌خمینی(ره) در ساعات اولیه به تعداد ۳۲ خانوار در شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول و ملکشاهی امداد‌رسانی شد.

در این بازدید خدیو مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام گفت: صاحبان منازل خسارت‌دیده، از طریق دهیاری با در دست داشتن مدارک موجود برای دریافت وام به بازرسی استانداری ایلام مراجعه کنند.

🗓 شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است