استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️کلی‌گویی در انتقادات، جفا در حق مدیران زحمت‌کش است

✔️کلی‌گویی در انتقادات، جفا در حق مدیران زحمت‌کش است

⭕️استاندار ایلام: 
✔️کلی‌گویی در انتقادات، جفا در حق مدیران زحمت‌کش است

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۱ آذر ماه در نشست فعالان رسانه‌ای جبهه‌ی انقلاب استان که با حضور سردار شاکرمی فرمانده‌ی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و سرهنگ وحید فخرالدین بازرس ویژه برنامه‌های هفته‌ی بسیج در استان ایلام برگزار شد با گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج گفت: از هرگونه نقد سازنده، منصفانه و صادقانه استقبال می‌کنیم و بهترین هدیه به بنده بیان نقایص و عیب‌ها به‌صورت شفاف و منصفانه است.

وی اظهار کرد: کسانی که در نوشتار، گفتار و در سخنرانی‌هایشان کلی‌گویی می‌کنند و عملکرد و خدمات همه‌ی مدیران را زیر سوال می‌برند و ایراد می‌گیرند، باید از کلی‌گویی بپرهیزند و به صورت شفاف و مصداقی بگویند که کدام مدیر ضعیف است و گزینه و مدیر جایگزین را نیز معرفی کنند تا شخصا مورد بررسی قرار دهم و اگر نیاز به جا‌به‌جایی و تغییری باشد اقدامات لازم انجام گیرد.

دکتر بهرام‌نیا افزود: اگر مدیری سراغ دارید و می‌شناسید که ضعیف است با صراحت و دلیل به ما اعلام کنید، لذا نباید با ابهام‌آفرینی، ذهن مردم و مخاطبین را دچار تشویش و تشکیک کرد.

استاندار ایلام تأکید کرد: این‌گونه کلی‌گویی‌ها و نوشتن‌ها ظلم در حق مدیران زحمت‌کش و تلاش‌گر است و نباید با این کار انگیزه را از مدیران سلب کرد.

🗓️ چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است