استانداری ایلام

استاندار ایلام

رسانه‌ی انقلابی با تشخیص به‌موقع در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دشمن مقابله می‌کند/ بهترین هدیه‌ی رسانه‌ها به بنده بیان کردن نقایص و عیب‌ها به‌صورت شفاف، منصفانه و صادقانه است

رسانه‌ی انقلابی با تشخیص به‌موقع در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دشمن مقابله می‌کند/ بهترین هدیه‌ی رسانه‌ها به بنده بیان کردن نقایص و عیب‌ها به‌صورت شفاف، منصفانه و صادقانه است

⭕️استاندار ایلام: 
✔️رسانه‌ی انقلابی با تشخیص به‌موقع در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دشمن مقابله می‌کند/ بهترین هدیه‌ی رسانه‌ها به بنده بیان کردن نقایص و عیب‌ها به‌صورت شفاف، منصفانه و صادقانه است/ نقد مدیران باید به‌صورت مصداقی و نه کلی‌گویی باشد/ رسانه‌ها در راستای تقویت همه‌جانبه‌ی استان ایفای نقش کنند 


📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، امروز چهارشنبه ۱ آذرماه در نشست هنرمندان و فعالان رسانه‌ای جبهه‌ی انقلاب استان با دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام که با حضور سردار شاکرمی فرمانده‌ی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و سرهنگ وحید فخرالدین بازرس ویژه برنامه‌های هفته‌ی بسیج در استان ایلام برگزار شد، دکتر بهرام‌نیا با تبریک هفته‌ی بسیج گفت: شهدا با تأسی از امامین انقلاب، عامل به معروف‌ها بودند و با این عمل خود قلب‌ها را تسخیر کردند و به یک الگوی تمام عیار تبدیل شدند و سند افتخار برای همه‌ی آزادگان جهان هستند.

وی با بیان این‌که بسیج محصور به زمان و محدود به مکان نیست و یک تفکر الهی است، اظهار کرد: بسیج یعنی جبهه‌ی مقاومت و جهاد در راه خدا، به گونه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس داد، بسیج یک رزومه‌ی کاملا درخشانی است و بسیجیان در هر زمانی موقعیت‌شناس هستند.

دکتر بهرام‌نیا افزود: بسیج با تشخیص به موقع در مقابل امپراتوری رسانه‌ای قلم می‌زند، امپراتوری‌ای که جای جلاد و شهید را عوض می‌کند، در واقع بسیج سند پرافتخار و چراغ راه همه‌ی جویندگان حق و حقیقت است.

استاندار ایلام ادامه داد: بهترین هدیه‌ی رسانه‌ها به بنده این است که نقایص و عیب‌ها را شفاف، منصفانه و صادقانه منعکس کنند و ما هم استقبال می‌کنیم.

نماینده‌ی عالی دولت در استان با بیان این‌که استان ایلام ۱۶ سال در مقام مقایسه با سایر استان‌ها از توسعه عقب افتاده است، افزود: علی‌رغم این عقب‌افتادگی‌ها، اما تلاش‌های فراوانی برای جبران این عقب‌افتادگی‌ها شده که البته هنوز جای کار بسیار دارد.

وی بیان کرد: در این دولت و در مقام مقایسه با سایر دولت‌ها، خدمات بیشتری انجام شده است به‌طوری که در این دولت به میزان ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌ی اربعین هزینه شده که ۵ هزار میلیارد تومان آن در راستای توسعه‌ی زیرساخت‌های راه منتهی به مهران هزینه شده و امروز اعلام می‌کنیم که این رقم به بیش از ۶ هزار و‌ ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است و این میزان هزینه، صرف زیرساخت‌ها شده است و زیرساخت‌های تعدادی از شهرستان‌های استان به واسطه اعتبارات اربعین ارتقاء یافته است و زیرساخت‌ها امروز نه فقط در مهران بلکه در این شهرستان‌ها نیز توسعه پیدا کرده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: هزینه کردن در این راستا منجر به این شد که در اربعین امسال هیچ ترافیکی وجود نداشت و ریاست محترم‌جمهور نیز از اقدامات صورت گرفته قدردانی کردند و این نتیجه‌ی کار جمعی است.

وی عنوان کرد: البته در بیان مطالب باید انصاف هم رعایت شود و چنانچه نقدی بر مدیری وجود دارد، چه در قلم و چه در نوشتار، به‌صورت مصداقی بیان شود و از کلی‌گویی پرهیز شود تا در حق مدیرانی که خدمت می‌کنند جفا نشود. اگر به این جمع‌بندی رسیدیم که مدیری ضعیف است، نفر دیگری را به‌عنوان جایگزین انتخاب خواهیم کرد و حتی از پیشنهاد رسانه‌ها برای معرفی مدیران انقلابی استقبال می‌کنیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به بارندگی شدید دوشنبه و بارش ۴۲ میلیمتر طی سه ساعت، گفت: اگر گابیون‌بندی و پاک‌سازی مسیل و آبراهه‌ها انجام نمی‌شد، شاهد مشکلات بیشتری در حوزه‌ی زیر‌ساخت در شهر ایلام بودیم. زیرساخت‌های استان بدون مطالعه ایجاد شده است و باید به تدریج این زیرساخت‌ها اصلاح شوند.

وی ادامه‌ داد: در نشست هیات دولت با حضور رییس‌جمهور، مشکل فرسودگی شبکه‌ی انتقال و توزیع آب استان مطرح و با اهتمام معاون اول رییس‌جمهور مقرر گردید در طول دو سال، کل شبکه‌ی انتقال و شبکه‌ی توزیع آب استان نوسازی و اصلاح شود و برای این اقدام، ۱۸۰۰ میلیارد‌تومان در طی سه‌سال اختصاص یافت که به‌صورت مشترک از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو پرداخت می‌شود.

🗓️ چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است