استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️اختصاص ۸۰۰ میلیارد‌تومان برای نوسازی و اصلاح  شبکه‌ی انتقال و توزیع آب استان ....

✔️اختصاص ۸۰۰ میلیارد‌تومان برای نوسازی و اصلاح  شبکه‌ی انتقال و توزیع آب استان ....

✔️اولویت نخست شهرداران پرداخت حقوق و دستمزد کارگران باشد...
✔️اختصاص ۸۰۰ میلیارد‌تومان برای نوسازی و اصلاح  شبکه‌ی انتقال و توزیع آب استان ....

استاندار ایلام: 
❑ منافع، رفاه و آسایش مردم، خط قرمز شهرداران باشد/ شهرداران با برنامه‌ریزی به‌دنبال درآمد پایدار باشند/ شهرداران با تیم رسانه‌ای قوی ضمن تشریح عملکرد‌ها به مطالبات مردم پاسخ دهند/ از مدیران شجاع که دغدغه‌ی خدمتگذاری به مردم را دارند با قاطعیت حمایت می‌کنم/ هنر شهرداران به خلاقیت و نوآوری آنان است/ جلوگیری از ساخت و سازهای غیر‌مجاز و جمع‌آوری پسماند در دستور کار شهرداران باشد/ استفاده از امکانات شهرداری به نفع و یا علیه هر کاندیدا در انتخابات ممنوع است  


📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۱ آذرماه در همایش شهرداران استان، ضمن تبریک هفته‌ی بسیج گفت: در راستای با تحقق ارزش‌های دین مبین اسلام و در راستای تعمیق فرهنگ متعالی بسیج بیش از چهار دهه است که با فرمان امام راحل تشکیل شده است و از آن زمان تاکنون بسیاری از پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف حاصل شده که این دستاوردها حاصل تفکر بسیج است.

استاندار ایلام به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در وصف بسیج نیز اشاره کرد و افزود: مقام معظم‌رهبری در وصف بسیج فرمودند:«بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و رویکرد بسیجی است».

وی بیان داشت: نیروی بسیجی محدود به زمان و جغرافیایی خاص نیست و در هر نقطه از جهان که لازم باشد برای اعتلای ارزش‌های اسلامی و دینی و کمک به نظام اسلامی به میدان می‌آید.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در برهه‌های مختلف، گفت: بسیج در زمان دفاع مقدس، در دوران سازندگی  و اخیراً در حوزه‌ی خدمتگذاری به مردم در حوادث غیرمترقبه و کرونا نقش‌آفرین بود.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: بسیج یک تفکر و اعتقاد است و برگرفته از دین مبین اسلام و ضرورت تقویت بسیج، امری واجب و غیر قابل انکار است.

وی اضافه کرد: با مرور دوران پرافتخار بسیج پس از چهار دهه، متوجه نگاه والای  معمار کبیر انقلاب برای تشکیل این نهاد انقلابی می‌شویم که بسیج توانسته است  در مقابل دشمنان تمام قد ایستادگی کند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از تلاش‌ها در حوزه‌های مختلف، تاکید کرد: منافع، رفاه و آسایش مردم، خط قرمز شهرداران باشد و با برنامه‌ریزی به‌دنبال درآمد پایدار باشند.

وی بر لزوم فعالیت یک تیم رسانه‌‌ای در کنار شهرداران تاکید کرد و افزود: شهرداران با تیم رسانه‌ای قوی ضمن تشریح و انعکاس عملکرد‌ها به مطالبات و شبهات مردم پاسخ دهند و باید پاسخگویی به‌موقع به مطالبات مردم، چارچوب‌دار باشد.

وی در ادامه افزود: از مدیران شجاع و جسور که دغدغه‌ی خدمت‌گذاری به مردم را دارند و خدمت بی‌وقفه به مردم نصب‌العین آن‌هاست با قاطعیت حمایت می‌کنم.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد : شهرداران با خلاقیت و نوآوری به دنبال منابع پایدار باشند و از مدیریت سنتی عبور و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و جمع‌آوری پسماند باید در دستور کار شهرداران باشد.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: شهرداران حوادث غیر‌مترقبه را پیش‌بینی و تدابیری اتخاذ کنند که  نظم و انضباط در شهر حاکم  و افق توسعه‌ی و طرح جامع و تفصیلی شهر را مشخص کنند.

وی تصریح کرد: شهردار بسیجی و مردمی و قانون‌مدار باید برنامه داشته باشد و  متناسب با اعتبار ،کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت خلاقیت و نوآوری داشته باشد و علاوه بر کارهای روزمره شامل رنگ‌آمیزی جداول و ایجاد فضای سبز و ایجاد خیابان و کانال، به دنبال منابع و درآمد پایدار باشند.

وی ادامه‌ داد: در نشست هیات دولت با حضور رییس‌جمهور، مشکل فرسودگی شبکه‌ی انتقال و توزیع آب استان مطرح و با اهتمام معاون اول رییس‌جمهور مقرر گردید در طول دو سال، کل شبکه‌ی انتقال و شبکه‌ی توزیع آب استان نوسازی و اصلاح شود که برای این اقدام، ۸۰۰ میلیارد‌تومان در طی سه‌سال اختصاص یافت که به‌صورت مشترک از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو پرداخت می‌شود.

استاندار ایلام با اشاره به بارندگی شدید دوشنبه و بارش ۴۲ میلیمتر طی سه ساعت، گفت: اگر گابیون‌بندی  و مسیل و آبراهه‌ها پاک‌سازی نمی‌شدند، شاهد مشکلات بیشتری در حوزه‌ی زیر‌ساخت در شهر ایلام بودیم. زیرساخت‌های استان بدون مطالعه ایجاد شده است و باید به تدریج این زیرساخت‌ها اصلاح شوند.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: در بحث آب‌گرفتگی چندین منازل در شهرک شهید کشوری، این منازل به دلیل تراز پایین، دچار آب‌گرفتگی شدند که امکانات اولیه هم داده شد تا مشکلات ساکنان این منازل برطرف شود.

🗓️ چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است