استانداری ایلام

بسیجی باشیم، بسیجی بمانیم و بسیجی بمیریم تا در قیامت در محضر شهدا سرافراز باشیم...

✔️نیروی بسیجی برای حراست از نظام اسلامی و اعتلای ارزش‌ها محدود به زمان و مکان نیست ...

✔️نیروی بسیجی برای حراست از نظام اسلامی و اعتلای ارزش‌ها محدود به زمان و مکان نیست ...

بسیجی باشیم، بسیجی بمانیم و بسیجی بمیریم تا در قیامت در محضر شهدا سرافراز باشیم...
✔️نیروی بسیجی برای حراست از نظام اسلامی و اعتلای ارزش‌ها محدود به زمان و مکان نیست ...

استاندار ایلام:
❑بسیج پرچم‌دار تفکر بسیجی امامین انقلاب و شهیدان است/ تفکر بیسج تمدن‌ساز و نجات‌دهنده‌ی مردم است/ دولت سیزدهم به بسیج و سپاه و شهدا عنایت ویژه‌ای دارد/ بسیج تندیس تفکر متعالی انقلاب و برگرفته از آیین مقدس دین مبین اسلام است 


📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه ۱ آذر ماه در آیین غبارروبی و ادای احترام به مزار شهید گمنام استانداری که به مناسبت هفته‌ی بسیج برگزار شد، ضمن تبریک این هفته، با بیان این‌که بسیج پرچم‌دار تفکر  امامین انقلاب و شهیدان است، گفت: نیروی بسیجی محدود به زمان و جغرافیایی خاص نیست و هر نقطه از جهان که لازم باشد برای اعتلای ارزش‌های اسلامی و دینی و کمک به نظام اسلامی به میدان می‌آید.

وی در ادامه افزود: نظام اسلامی علی‌رغم همه‌ی تحریم‌ها، ام‌القرای جهان اسلام است و رهبری نهضت مقاومت در منطقه و جهان را عهده‌دار است.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به روحیه و فرهنگ بسیجی در کشور، منطقه و جهان اسلام، خاطرنشان کرد: همه‌ی ما مدیون امامین انقلاب هستیم و با وقوع انقلاب اسلامی ما توانستیم با تفکر بسیجی و با تاسی از فرمایشات امام راحل به جایگاه واقعی خود برسیم.

وی یادآور شد: شهدا و بسیجیان با سلوک معنوی و عارفانه‌ی خود بر قلب همه سیطره یافتند. بسیجی  کسی است که خود را وقف مردم کند و همه‌ی اهداف آن در چارچوب نظام و قرآن باشد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام بسیج را تندیس تفکر متعالی انقلاب و برگرفته از آیین مقدس دین مبین اسلام دانست و عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی و شهیدان خرازی، باکری و فهمیده با فرهنگ بسیجی و سلوک معنوی  بر قلب‌های مردم حاکم شدند و الگویی مناسب برای همه‌ی مردم شدند.

استاندار ایلام بیان داشت: بسیج میراث ماندگار امام راحل بود که در تاریخ ۵ آذرماه ۵۸ دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و امروز تفکر بسیجی در جهان فراگیر شده است و در سراسر کشور، همه ی بسیجیان مایه‌ی اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: پس از چهار دهه از زمان تشکیل بسیج، مردم این تفکر را با جسم و جان خود پذیرفتند و امروز با وجود همه‌ی تحریم‌ها، در همه‌ی عرصه‌های علمی، فناوری، هوا و فضا و سایر علوم به پیشرفت قابل توجه‌ای دست یافتیم.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به فرمایشات حضرت امام‌خمینی‌(ره ) در وصف بسیج، گفت: امام راحل فرمودند: «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه‌ی مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند و اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد گردید».

وی اضافه کرد: امام راحل فرمودند: «بسیج شجره‌ی طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین و حدیث عشق می‌دهد».

استاندار ایلام در ادامه به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در وصف بسیج نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم‌رهبری در وصف بسیج فرمودند:« بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و روی‌کرد بسیجی است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه فرمودند: «میدان، میدان غزّه و اسرائیل نیست، میدان حق و باطل است» و به واسطه‌ی مجاهدت‌های جبهه‌ی مقاومت و حزب‌الله و جهادگران این عرصه که دارای روحیه‌ی بسیجی هستند به یقین حق بر باطل پیروز و مردم غزه و فلسطین با وجود  ۱۵ هزار شهید در نهایت به سرزمین غصب شده‌ی خود خواهند رسید.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برگزاری برنامه‌های بسیج به نحوی باشکوه در استان، گفت: دولت سیزدهم به بسیج، سپاه و شهدا عنایت ویژه‌ای دارد.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برنامه‌های  گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج و برنامه‌ی امروز غبارروبی و ادای احترام به مقام شهید گمنام استانداری، بیان داشت: این آرامگاه و مزار شهید بزرگوار، محل و مأمنی برای آرامش و تسکین ماست و خدا را شاکریم که آرامگاه و مزار این شهید بزرگوار در استانداری ایلام است.  

🗓️ چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است