استانداری ایلام

استاندار ایلام

⭕️دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید حیدر خلفی

⭕️دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید حیدر خلفی

⭕️دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید حیدر خلفی

استاندار ایلام:
❑‌فرهنگ بسیج فرهنگ شهدا است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه همزمان با هفته مبارک بسیج با حضور در منزل شهید حیدر خلفی، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان برگزار شد، گفت: خداوند را شاکریم در هفته بسیج توفیق دیدار با خانواده عزیز خلفی حاصل شد، خانواده‌ای با نورانیت زیاد که دارای فرزندان صالح و خدمتگزار است و روح آن شهید عزیز به واسطه فرهنگ کار و جهاد و اخلاص فرزندان صالحش، متعالی‌تر می‌شود.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه امامین شهدا فرمایشات گهرباری در رابطه با شهدای والامقام داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اولین قطره خونی که از شهید به زمین ریخته می شود همه گناهان آن شهید آمرزیده می‌شود و هیچ مقامی بالاتر از آن نیست.

استاندار ایلام افزود: به برکت روحیه فرهنگ بسیجی که همین فرهنگ شهدا است و علیرغم همه مشکلات و هجمه‌هایی که از درون و بیرون به سمت کشور در طول بیش از ۴ دهه ساری و جاری شده است و به واسطه روحیه شهادت که در بسیج حاکم شده است، این کشور از همه خطرات مصون مانده و روز به روز پیشرفت می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: نه تنها کشور از این مشکلات مصون مانده بلکه فرهنگ بسیجی و روحیه جهاد و شهادت امروز در دنیا در حال گسترش است و هر ملتی از این فرهنگ فاصله بگیرد، دچار خسران خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز همه مدیون خون شهدا هستیم افزود: هر چه داریم از برکت خون شهدا است، البته نباید از نقش همسران گرانقدر غافل شد که بیش از سه دهه با همه این مشکلات زینب‌گونه فرزندانی تربیت کرده‌اند که منشأ خیر هستند.

لازم به ذکر است، این شهید گرانقدر همزمان با حمله دشمن به خاک وطن شهید به عنوان بسیجی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل گردید و در جبهه حضوری فعال داشت ، سرانجام در بیست و یکم مهرماه ۱۳۶۳ در منطقه صالح آباد به آرزوی دیرینه اش رسید و به شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای علی صالح (ع) ماوا گرفت.


🗓️ سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲
@IlamProvince_news
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌              

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است