استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان:

قانون جدید بحث شفافیت‌های مالی کاندیداها را  مورد رصد قرار می‌دهد/  فراهم کردن زمینه رقابت کاندیداها در یک فضای سالم و تامین سلامت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است

قانون جدید بحث شفافیت‌های مالی کاندیداها را  مورد رصد قرار می‌دهد/  فراهم کردن زمینه رقابت کاندیداها در یک فضای سالم و تامین سلامت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان:
❑ قانون جدید بحث شفافیت‌های مالی کاندیداها را  مورد رصد قرار می‌دهد/  فراهم کردن زمینه رقابت کاندیداها در یک فضای سالم و تامین سلامت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه در نشست با اعضای هیئت‌های اجرایی نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان مهران، گفت: انتظار مردم از مجریان انتخابات امانتداری در آرای آنان است. قانون جدید انتخابات، بحث شفافیت‌های مالی کاندیداها را مورد رصد قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه نگرانی‌های مردم در بحث خرید و فروش رای باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مبنای ما برای فعالیت‌ها در حوزه انتخابات قانون است و قانونگذار به دنبال رصد فراینده‌های مالی کاندیداها در انتخابات است.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: فعالیت مالی کاندیداها برای ستاد انتخابات بسیار مهم است و رقابت در یک فضای سالم و تامین سلامت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان  تاکید کرد: مطالعه قانون جدید انتخابات باید از طرف اعضای ستاد اجرایی نظارت و بازرسی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات برای ما بسیار مهم است و همکاران باید ارتباط با گروه‌ها و اقوام مختلف را در دستور کار خود قرار داده و به هر نحو ممکن برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات اقدام نمایند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مهران سرزمین مجاهدت‌ها و رشادت‌های دلاور مردان سپاه اسلام و محل جهاد و شهادت ۶ هزار مجاهد فی‌سبیل الله بوده و فضای معنوی این مکان در تاریخ ثبت گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: فضای معنوی مهران و خون شهدا برکت مضاعفی در این مکان ایجاد کرده و  مهران را به دروازه آسمان و محل تردد زوار ابا عبدالله الحسین ( ع )  تبدیل کرده است.

حسنی اضافه کرد: فرآیندهای انتخابات در استان به بهترین نحوه و طی برنامه زمانبندی انجام شده است. در شهرستان مهران نیز فرآیندها به‌موقع و طبق زمانبندی مشخص انجام و ستاد انتخابات استان، فرایندها و  اقدامات لازم برای انتخابات را رصد می‌کند.

مهم ترین وظیفه هیئت اجرایی صیانت از آراء مردم است‌/ آیین‌نامه‌های اجرای قانون انتخابات به فرمانداران ابلاغ شد 

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام و دبیر ستاد  انتخابات استان نیز در این نشست گفت: پیش ثبت‌نام کاندیداها برای اولین‌بار صورت گرفت و استقبال خوبی از آن شد.

فرشید زرگوش افزود: در راستای اجرای راهبردهای چهارگانه ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری در بحث انتخابات، بحث سلامت انتخابات و مشارکت ذیل وظایف هیئت اجرایی انتخابات مشخص می‌شود. 

دبیر ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم ابلاغ شده و براساس اقتضائات بومی با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله بحث صدا و سیما و ایجاد شبکه‌های ویژه انتخابات در استان اقدامات خوبی در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: در بحث سلامت انتخابات اصلی‌ترین مورد اجرای قانون است. آیین‌نامه‌های اجرای قانون انتخابات هفته گذشته ابلاغ شده و در اختیار فرماندار قرار گرفته است.

زرگوش بیان داشت:  باید به فرمان مقام معظم رهبری در راستای صیانت از رای مردم توجه داشته باشیم و اولین وظیفه هیئت اجرایی صیانت از آراء مردم است‌.


🗓 سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam            

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است