استانداری ایلام

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت بزرگداشت هفته‌ی بسیج

بسیج مظهر بی‌بدیل ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس است

بسیج مظهر بی‌بدیل ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس است

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت بزرگداشت هفته‌ی بسیج

استاندار ایلام:
✔️ بسیج مظهر بی‌بدیل ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران از ۲۹ آبان تا ۵ آذر(سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی «ره») به عنوان هفته‌ی بسیج نام‌گذاری شده است. بسیج لشکر مخلص خدا، شجره‌ی طیبه و مظهر بی‌بدیل ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس است.

بی‌شک نقش بی‌بدیل و ماندگار بسیجیان در روند تحولات عظیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز تاکنون به‌ویژه دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستایی، قابل ستایش است.

حضور موثر و تعیین کننده‌ی بسیج در برهه‌ها و مقاطع حساس کشور تا بدانجاست که از آن به‌عنوان مولود یک فرهنگ ناب یاد می‌کنند که امروز به‌عنوان معیار کار جهادی و انقلابی مورد توجه و تاکید است. اکنون فرهنگ بسیجی، نماد بارزی از یک نهاد موفق و مؤثر مردمی بوده و علاوه بر این‌که مفهومی پویا و بانشاط در خود نهفته دارد، پیام‌آور اندیشه‌ی متعالی خودباوری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای بسیج، زحمات و تلاش‌های یکایک بسیجیان میدان‌های جهاد و تلاش را ارج نهاده و فرارسیدن روز بسیج، این شجره‌ی طیبه را به همه‌ی بسیجیان در سراسر استان ایلام، تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که با رحمت و الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و تحت رهبری و تدابیر حکیمانه‌ی مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) بتوانیم هم‌چنان در مسیر اعتلای اسلام، پیشرفت و صلابت ایران عزیز، بسیجی‌وار گام برداریم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است