استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

❑ در مواقع بحران قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد پذیرفتنی نیست/ دستگاه‌های اجرایی با تمام توان در مواقع بحران پای کار باشند/

❑ در مواقع بحران قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد پذیرفتنی نیست/ دستگاه‌های اجرایی با تمام توان در مواقع بحران پای کار باشند/

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
❑ در مواقع بحران قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد پذیرفتنی نیست/ دستگاه‌های اجرایی با تمام توان در مواقع بحران پای کار باشند/ حضور میدانی مدیران در مواقع بحران، مایه‌ی دلگرمی مردم است/ امروز حضور میدانی نیروهای هلال احمر  قابل تقدیر بود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام شامگاه دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه در نشست ستاد بحران استان با تاکید بر آمادگی همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان، گفت: کارهای خوبی در راستای لایروبی، پاک‌سازی مسیل‌ها انجام شده، اما این اقدامات کافی نیست و باید همه‌ی دستگاه‌ها پای کار باشند تا شاهد کم‌ترین خسارت به زیرساخت‌ها و مردم در مواقع بارش‌های سیل‌آسا و بحران باشیم.

وی در ادامه افزود: تمامی ماشین‌آلات در مواقع بحران به نحوه احسن باید مورد استفاده قرار گیرند و هماهنگی و انسجام خاصی باید بین دستگاه‌های اجرایی باشد.

حسنی با اشاره به بارش سیل‌آسا امروز، بر لزوم اهتمام همه‌ی مدیران در مواقع بحران تاکید کرد و یادآور شد: نقاط حادثه‌خیزی در شهر ایلام وجود دارد و در زمان بارش شدید باران، برخی از مناطق شهر پاسخ‌گوی حجم بارش زیاد نیست.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: قبل از وقوع هر بحران باید نقاط ضعف پوشش داده و برطرف گردد و مکان‌های پر‌خطر و مسیل‌ها، پاک‌سازی و لایروبی شوند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان این‌که هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران در زمان بارش‌های سیل‌آسا ضرورت دارد، گفت: در مواقع بحران قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: برای این‌که در مواقع بحران کمترین خسارت به زیرساخت‌ها وارد شود، باید تعداد عوامل انسانی، مکان استقرار نیروها، تعداد دستگاه‌ها، ادوات و ماشین‌آلات مشخص شود.

وی اظهار داشت: مطابق پیش‌بینی‌ها امروز شاهد اوج بارش‌ها در استان ایلام بودیم که با اقدامات پیشگیرانه که از قبل انجام شده بود، کم‌ترین مشکل ایجاد شد.

وی گفت: مطابق گزارش مسئولان و فرمانداران، هم‌اکنون وضعیت در شهرهای استان عادی است و مشکلی در سطح استان وجود ندارد.

🗓 دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است