استانداری ایلام

مدیرکل حوزه‌ی استاندار ایلام در جلسه‌ی فوق‌العاده‌ی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان:

❑ به علت اعلام وضعیت قرمز هواشناسی کلیه‌ی مرخصی‌ها و ماموریت‌های اداری لغو می‌شوند

❑ به علت اعلام وضعیت قرمز هواشناسی کلیه‌ی مرخصی‌ها و ماموریت‌های اداری لغو می‌شوند

مدیرکل حوزه‌ی استاندار ایلام در جلسه‌ی فوق‌العاده‌ی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان:
❑ به علت اعلام وضعیت قرمز هواشناسی کلیه‌ی مرخصی‌ها و ماموریت‌های اداری لغو می‌شوند

مدیرکل بحران استانداری ایلام:
❑ همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، آمادگی کامل برای هرگونه مخاطره‌ی ناشی از این بارندگی‌ها را داشته باشند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، درپی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی عصر امروز جلسه‌ی فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان  با حضور مدیرکل حوزه‌ی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران و سایر اعضا در محل استانداری تشکیل شد.

امیرحسین بهرامی مدیرکل حوزه‌ی استاندار ایلام در این نشست با اشاره به آخرین وضعیت هواشناسی و اعلام هشدار سطح قرمز در استان گفت: این جلسه جهت پیشگیري و آمادگی لازم همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران‌ برای مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از بارندگی‌های شدید طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه‌ی پیش رو در استان می‌باشد.

وی گفت: باتوجه به اهمیت موضوع و تاکید استاندار لازم است همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران ضمن آمادگی کامل، همکاری و تعامل لازم برای مقابله با هرگونه حوادث ناشی از بارندگی‌ها را داشته باشند.

بهرامی اظهار داشت: یکی از مراحل مدیریت بحران‌ پیشگیری است و از دستگاه‌های متولی انتظار است اقدامات پیشگیرانه نسبت به رفع آب‌گرفتگی هنگام سیل، قطعی برق، قطع مسیرهای مواصلاتی، جلوگیری از قطع تاسیسات زیرساختی مخابرات و سیستم‌های ارتباطی، قطع آب شرب و شبکه‌های آب شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی و اعلام هشدار‌های به‌موقع، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل حوزه‌ی استاندار اضافه کرد: تمامی ماموریت‌ها و مرخصی مسئولین و دست‌اندرکاران عضو ستاد مدیریت بحران‌ تا عادی شدن وضعیت هواشناسی لغو می‌شود

در این نشست مجید بیگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان نیز گفت: با توجه به ورود سامانه‌ی بارشی قوی از اوایل روز دوشنبه و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های رگباری و شدید، هشدار سطح قرمز برای استان به‌ویژه مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان  اعلام کرده است.

وی با بیان این‌که این سامانه‌ی بارشی تا روز سه‌شنبه ۲۹ آبان در استان ادامه خواهد داشت، افزود: همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و شرکت‌های بخش خصوصی آمادگی کامل برای هرگونه مخاطره‌ی ناشی از این بارندگی‌ها را داشته باشند.

براساس این گزارش، در این جلسه مصوباتی از جمله آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران‌ استان و شهرستان‌های تابعه، تشکیل جلسه‌ی مشابه توسط فرمانداران، آمادگی و برنامه‌ریزی لازم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای احتمال ریزش ترانشه و یا صخره‌های مشرف به جاده‌های مواصلاتی با همکاری دستگاه‌های راه‌سازی و بخش خصوصی، آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان جهت اسکان اضطراری، ذخیره‌سازی آب شرب در سطح استان توسط آب و فاضلاب و اطلاع‌رسانی به موقع و هشدارهای لازم به مردم مصوب شد.

🗓 یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است