استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️محور پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی قابلیت اجرای طرح «ریل‌باس» را دارد

✔️محور پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی قابلیت اجرای طرح «ریل‌باس» را دارد

✔️ابراز رضایت استاندار ایلام از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ۶ خطه کردن محور پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی 

استاندار ایلام: 
✔️محور پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی قابلیت اجرای طرح «ریل‌باس» را دارد


📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح امروز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه در ادامه سفر به شهرستان مهران، از پروژه ۶ خطه کردن پل زائر تا پایانه شهید سلیمانی بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه پروژه ۶ خطه کردن به طول ۱۱ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است، گفت: دو کیلومتر از این ۱۱ کیلومتر سال گذشته انجام شد و مابقی آن به میزان ۹ کیلومتر در دست اقدام است.

دکتر بهرام‌نیا اظهار کرد: به منظور تسریع در اجرای این پروژه و به دلیل احداث پل در این مسیر دو پیمانکار هم اکنون مشغول به فعالیت هستند. 

استاندار ایلام افزود: پل احداث شده در طول این ۱۱ کیلومتر از خرداد ماه امسال آغاز و هم‌اکنون از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که این پل تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا قبل از اربعین شاهد افتتاح این پروژه مهم که آماده برای اجرای طرح «ریل باس» نیز می‌باشد، باشیم که نقش مهمی در تسهیل در تردد خودروها و اتوبوس‌ها خواهد داشت. 

استاندار ایلام همچنین با قدردانی از تلاش‌ها و پشتیبانی های فرماندار مهران در پیگیری امورات محوله نیز گفت: فرماندار مهران بصورت میدانی پای کار بوده و اخیرأ نیز به واسطه تلاشهای صورت گرفته در حوزه اربعین از سوی وزیر کشور مورد قدردانی قرار گرفت.


🗓  پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است