استانداری ایلام

استاندار ایلام

۱۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن مهران تأمین شد/ با ایجاد منطقه آزاد تجاری و شهرک اربعین، شهرستان مهران در آینده‌ای نه چندان دور متحول می‌شود

۱۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن مهران تأمین شد/ با ایجاد منطقه آزاد تجاری و شهرک اربعین، شهرستان مهران در آینده‌ای نه چندان دور متحول می‌شود

استاندار ایلام: 
✔️ ۱۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن مهران تأمین شد/ با ایجاد منطقه آزاد تجاری و شهرک اربعین، شهرستان مهران در آینده‌ای نه چندان دور متحول می‌شود 


📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح امروز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه در ادامه سفر به شهرستان مهران، از محل احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان مهران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: یکی از مطالبات مهم و‌ جدی شهرستان مهران موضوع «مسکن» است که با موافقت وزیر وقت راه و شهرسازی نهضت ملی مسکن در شهرهای مهران و دهلران بصورت ویلایی احداث خواهد شد.

دکتر بهرام‌نیا اظهار کرد: با عنایت به تلاش های انجام گرفته، ۱۰۰ هکتار زمین در مهران در اختیار نهضت ملی مسکن قرار داده شده که هم اکنون عملیات آماده‌سازی و زیرساختی توسط پیمانکار در دست اقدام است.

استاندار ایلام افزود: تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از شهرستان مهران در این طرح ثبت نام کرده که پرونده ۳۰۰ نفر از این تعداد تکمیل و نهایی شده است.

وی با فعالیت شبانه روزی و تا یک ماه آینده عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر این مجموعه نیروهای مسلح و افرادی که تحت پوشش ادارات حمایتی قرار دارند نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه آینده خوبی برای مهران پیش بینی می‌کنیم، افزود: با اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مهران و ایجاد شهرک اربعین مهران متحول خواهد شد.


🗓  پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است