استانداری ایلام

استاندار ایلام

نظام اسلامی یک نظام ارزشی و منسجم است/  اخلاق  و رفتار اسلامی باید در دستگاه‌های اجرایی و  سازمان‌ها تقویت شود/

نظام اسلامی یک نظام ارزشی و منسجم است/  اخلاق  و رفتار اسلامی باید در دستگاه‌های اجرایی و  سازمان‌ها تقویت شود/

استاندار ایلام: 
❑ نظام اسلامی یک نظام ارزشی و منسجم است/  اخلاق  و رفتار اسلامی باید در دستگاه‌های اجرایی و  سازمان‌ها تقویت شود/ مصداق بارز مدیریت غیر الهی و غیر اخلاقی، مدیریت در رژیم جعلی اسرائیل است

  
📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۶ آبان‌ماه در نشست "اخلاق مدیران در نظام اسلامی" که با حضور نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی ایلام و مدیران استانی برگزار شد، گفت: برگزاری این جلسات برای مدیران در راستای حوزه کاری و مدیریت، توفیقات بیش از پیش را برای دستگاه‌های اجرایی در پی خواهد داشت.

وی افزود: پس از یک وقفه‌ی کوتاه این جلسات دوباره از سر گرفته شد که امیدواریم از این پس این جلسات بسیار مهم، به‌طور مستمر برگزار شود.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: دین اسلام در مقایسه با سایر نظام‌ها، یک نظام سازمان یافته، ارزشی، گسترده و منسجم است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد:  نظام اسلامی یک نظام مدیریتی با مدیریت متدین انقلابی است که اخلاق کریمه‌ی اسلامی ویژگی بارز آن است.

وی با بیان این‌که نظام اسلامی یک نظام الهی، ارزشی و منسجم، سازمان یافته است، گفت: اخلاق و رفتار اسلامی در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها تقویت شود.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره حملات پی در پی رژیم منحوس صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، گفت: مصداق بارز مدیریت علمی غیر الهی و غیر اخلاقی، مدیریت در رژیم جعلی اسرائیل است که شبانه‌روز به مردم بی‌دفاع غزه حمله می‌کند که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد.


🗓 شنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است