استانداری ایلام

استاندار ایلام

تلاش می‌شود تا قبل از پایان سال‌‌جاری جاده‌ی دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام مورد بهره‌برداری قرار گیرد

تلاش می‌شود تا قبل از پایان سال‌‌جاری جاده‌ی دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام مورد بهره‌برداری قرار گیرد

استاندار ایلام: 
❑ تلاش می‌شود تا قبل از پایان سال‌‌جاری جاده‌ی دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام مورد بهره‌برداری قرار گیرد/ طبق اعلام پیمانکار و مشاور پروژه، عملیات بیس تا دو هفته‌ی دیگر و آسفالت یک کیلومتر این مسیر تا ۴۵ روز آینده انجام می‌شود/ عملیات اجرایی جابه‌جایی شبکه‌ی انتقال آب به بیمارستان رازی و پردیس دانشگاه علوم پزشکی از فردا آغاز می‌شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنج‌شنبه ۴ آبان‌ماه از بخش‌های مختلف جاده‌ی دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید گفت: طبق اعلام پیمانکار و مشاور پروژه، عملیات بیس دو هفته‌ی آینده و آسفالت یک کیلومتر این مسیر تا ۴۵ روز آینده انجام می‌شود.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: عملیات اجرایی جابه‌جایی شبکه‌ی انتقال آب به بیمارستان رازی و پردیس دانشگاه علوم پزشکی نیز با رفع معارض این مسیر، از فردا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به رفع معارض برخی از بخش‌های مسیر، برای تسریع در عملیات اجرایی آن، خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از مسیر که معارض دارد با نظر کارشناسان دادگستری منطقه، تعیین قیمت و پس از آن تامین منابع و سپس اعتبار در نظر گرفته به معارضان پرداخت می‌شود.

براساس این گزارش، با تاکید استاندار ایلام دستگاه‌های زیرساختی نظیر برق، آب، مخابرات و پتروشیمی تاسیسات زیرساختی خود را جابه‌جا کردند.

🗓 پنج‌شنبه ۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است