استانداری ایلام

استاندار ایلام

⭕️ همه‌ی مدیران موظف‌هستند به عنوان تکلیف پاسخگوی سئوالات و مطالبات مردم در رسانه ها و فضای مجازی باشند ...

⭕️ همه‌ی مدیران موظف‌هستند به عنوان تکلیف پاسخگوی سئوالات و مطالبات مردم در رسانه ها و فضای مجازی باشند ...

⭕️ همه‌ی مدیران موظف‌هستند به عنوان تکلیف پاسخگوی سئوالات و مطالبات مردم در رسانه ها و فضای مجازی باشند ...
استاندار ایلام:
❑ ۹۶‌درصد از مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان اجرایی شده است/ ۷۲ درصد اعتبارات مصوب سفر، تخصیص یافته است/ دو پروژه‌ی مهم بیمارستان و تصفیه‌خانه آب ملکشاهی طی چند ماه آینده تکمیل می‌شود/ مدیران از گفتمان و عملکرد دولت دفاع کنند/۱۶ نقطه‌ی حادثه‌خیز استان رفع می‌شود‌/ مدیران دستگاه‌های اجرایی، باقیمانده‌ی اعتبارات مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان را  از وزارتخانه‌ها پیگیری و جذب کنند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۴ آبان‌ماه در نشست مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان، با بیان این‌که ۴۵ مصوبه با ۳۰۱ طرح و پروژه در سفر رییس‌جمهور تعریف شده است، گفت: ۷۲ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور، تخصیص یافته است.

وی افزود: در سفر رییس‌جمهور ۵ هزار و ۶۸۵ مصوب شد که از این میزان ۴ هزار و ۶۶ میلیارد تومان معادل ۷۲ تخصیص یافته است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های سفر رییس‌جمهور به استان، خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان اجرایی شده است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب ماده‌ی ۵۶ مربوط به دو دستگاه آبفای استان و اداره کل راه و شهرسازی است که باید در اسرع وقت جذب شود.

وی با اشاره به دو پروژه‌ی مهم شهرستان ملکشاهی، گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی، دو پروژه‌ی مهم بیمارستان و تصفیه‌خانه‌ی ملکشاهی طی چند ماه آینده تکمیل شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم و رسانه‌ها، گفت:   مدبران باید پاسخگوی مردم و فضای مجازی باشند و هر خبرنگار و شهروندی که  در قالب فضای مجازی مطالبه و یا ابهامی داشته باشد، مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: اگر چنانچه هر شخص با خبرنگار سوال و مطالبه‌ای داشته باشد و مدیر مربوطه پاسخگو نباشد با آن مدیر برخورد می‌شود. مدیر دولت سیزدهم باید از گفتمان و منشور دولت سیزدهم و عملکرد خود دفاع کند.

نماینده‌ی عالی دولت در  استان خاطرنشان کرد: از زمانی که به عنوان خادم مردم به استان آمده‌ام تاکید کردم مدیران باید پاسخگو باشند. همه‌ی ما در یک ویترین شیشه ای قرار داریم که باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

وی ضمن تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز استان، گفت: با دستور معاون اول رییس.جمهور و تخصیص اعتبارات این حوزه، ۱۶ نقطه‌ی حادثه‌خیز استان رفع می‌شود‌.

دکتر بهرام‌نیا خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: مدیران باقیمانده‌ی اعتبارات سفر رییس‌جمهور را از وزارتخانه‌ها پیگیری کنند تا شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

استاندار ایلام گفت: برای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان و تصفیه‌خانه‌ی آب ملکشاهی، شبکه‌های فرعی سامانه‌ی گرمسیری‌، تونل کبیر‌کوه و صبا انرژی از این پروژه‌ها بازدید می‌شود.

در این نشست مصوبات سفر مربوط به ۱۱ دستگاه اجرایی بررسی شد.

🗓 پنج‌شنبه ۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است