استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

❑بازاریابی و صادرات منجر به اشتغال پایدار واحد‌های تولیدی می شود

❑بازاریابی و صادرات منجر به اشتغال پایدار واحد‌های تولیدی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
 ❑بازاریابی و صادرات منجر به اشتغال پایدار واحد‌های تولیدی می شود


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی روز چهارشنبه ۳ آبان ماه در آیین افتتاح نمایشگاه «ایرانی‌سازان» در هتل زاگرس شهر ایلام اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصتی خاص است تا صنایع و صاحبان مشاغل بتوانند با تکیه بر دانش بومی محصولات ارزشمند خود را در دسترس شرکت‌های تولیدی در بخش‌های مختلف قرار دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب است تا صنایع با توانمندی های بومی، منطقه‌ای و ملی آشنا شوند، افزود: این فرصتی است که در حوزه صنایع نفتی می‌توان استفاده کرد در واقع در بحث صادرات غیر نفتی نوید این مهم را می دهد که کیفیت محصولات ارتقا و صاحبان صنایع بتوانند ظرفیت های خود را معرفی و از توانمندی‌های یکدیگر استفاده کنند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: علی رغم تحریم‌های ظالمانه استکبار در طول عمر با برکت انقلاب ، از سال ۹۷ به بعد موضوع تحریم جدی شد و عرصه را بر تولید‌کنندگان و صنعتگران این بخش محدود کرد و در حوزه صادرات غیر نفتی مشکلاتی را ایجاد کرد.

دکتر عباسی بیان کرد: استان ایلام به بهشت انرژی معروف است ، در واقع توسعه استان منوط به حوزه انرژی است وجود پالایشگاه و پتروشیمی‌ها در استان به طور قطع توسعه استان را دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به هم مرز بودن استان ایلام با کشور عراق گفت: فرصت مرزی بودن و همجواری با عراق این مهم را ایجاد می‌کند تا تولیدکنندگان بازاریابی مناسبی برای تولیدات محصولات خود ایجاد کنند.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: یکی از کشورهایی که به دانش فنی ما نیاز دارد عراق است و این فرصت در مرز مهران در استان ایلام فراهم شده است تا علاوه بر توسعه مناسبات سیاسی توسعه صنعتی را نیز به‌دنبال داشته باشد.

🗓 چهارشنبه ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرا

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است