استانداری ایلام

استاندار ایلام

⭕️تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های نظارتی و پتروشیمی ضروری است...

⭕️تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های نظارتی و پتروشیمی ضروری است...

جزیره‌ای عمل کردن ممنوع....
⭕️تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های نظارتی و پتروشیمی ضروری است...

استاندار ایلام:
❑ با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان و تکنولوژی‌های جدید، میزان آلایندگی پتروشیمی ایلام باید به حداقل برسد/ مرجع اصلی میزان آلایندگی هر شهرستان، اداره‌کل‌ محیط زیست استان است/  تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های نظارتی و پتروشیمی ضروری است 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست استاندار ایلام با مدیران پتروشیمی در خصوص آلایندگی و دیگر موضوعات این شرکت روز چهارشنبه ۳ آبان‌ماه در سالن شهیدملکشاهی استانداری ایلام برگزار شد. 

استاندار ایلام در این نشست ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی پدافند غیرعامل، گفت: نماینده‌ی دولت در شهرستان چوار «فرماندار» است و وی  پاسخگوی حق و حقوق مردم و حقوق شهروندی است و مطالبات به‌حق مردم و خواسته‌های آنان را پیگیری می‌کند.

وی در ادامه افزود: باید با همین نگاه و همین رویکرد با هم‌افزایی برای تحقق شعار سال بکوشیم.

استاندار ایلام ادامه داد: تمامی مخلوقات و پدیده‌های عالم در اختیار انسان قرار گرفته است و بر اساس آیات وحی، همه‌ی امورات برای  آسایش اشرف مخلوقات است.

وی تاکید کرد: خط  قرمز ما حقوق شهروندی و مردم هستند و اگر چنانچه دودکش کارخانجات و شرکت‌ها گرم است به خاطر مردم است. باید همه‌ی امورات  بر اساس تحقق شعار«مردم‌محوری» برنامه‌ریزی و اجرا شود.

 استاندار ایلام عنوان کرد: کشوری می‌تواند متناسب با تکنولوژی روز حرکت کند که در کنار استفاده از تکنولوژی روز دنیا، سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: باید با استفاده از  تکنولوژی جدید، میزان آلایندگی پتروشیمی ایلام کاهش یابد و این مهم را مدیریت کنیم که هنر مدیران این است وضع موجود را به سمت احسن تغییر دهند.

وی در بخش دوم سخنان خود به موضوع آلایندگی در پتروشیمی ایلام اشاره کرد و گفت: طبق یک زمان‌بندی مشخص و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید، باید میزان آلایندگی در این شرکت به تدریج کاهش یابد.

استاندار ایلام عنوان کرد: هدف اصلی ما رضایت‌مندی مردم است. با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان  باید میزان آلایندگی پتروشیمی ایلام به حداقل برسد.

وی با تاکید بر این مطلب که پساب پتروشیمی رها‌سازی نشود، تصریح کرد: تا زمان ایجاد حوضچه‌ی تبخیر، پتروشیمی ملزم به انتقال پساب به‌وسیله‌ی تانکر به خارج از استان است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: در بحث آلودگی و میزان آلایندگی، ملاک و مرجع ما محیط‌زیست استان است و میزان آلایندگی هر دوره، توسط این اداره‌کل اعلام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به انتقال پرونده‌ی مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده و پس از سال‌ها این پرونده به ایلام برگشت که از قِبل آن طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۱۰۰ میلیارد تومان وارد استان شد.


🗓 چهارشنبه ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam          

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است