استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

مراسم ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است

مراسم ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑مراسم ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است/ حمایت امریکا و غرب از اسرائیل در کُشتار مردم بی‌دفاع غزه بار دیگر ماهیت پلید آنها را برای جهانیان آشکار کرد 

📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز شنبه ۲۹ مهرماه در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان، گفت: مراسم ۱۳ آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است که باید تلاش کنیم در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری، تولید محتوا و برگزاری یک مراسم باشکوه از این فرصت استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: نوآوری و خلاقیت در برگزاری این مراسم باشکوه مدنظر است که در این راستا همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری و دیگر دستگاه‌های متولی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به کُشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع و بی پناه غزه، ضمن تسلیت به همه مردم، گفت: کُشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع و بی‌پناه غزه توسط رژیم جعلی اسرائیل و با حمایت‌های امریکا و اروپا که خود را مدعیان حقوق بشر معرفی کردند موجب شد که بار دیگر ماهیت پلید آنها برای جهانیان آشکار شود.

وی با اشاره به حمایت امریکا و غرب از رژیم جعلی اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع غزه، یادآور شد: حمایت تسلیحاتی آمریکا از اسرائیل برای کُشتار مردم غزه و بمباران بیمارستان، مدارس و کشتار غیر‌نظامیان، به‌عنوان یکی از کشورهایی که خود را مدعی حقوق بشر و واضع قوانین بین المللی قلمداد‌ می‌کند نقض آشکار حقوق بین‌الملل بود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره )، گفت: حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ قلمداد کردند که عملکرد و سیاست‌های استکباری این کشور گویای سخنان امام بزرگوار است.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند«مستکبران در سراشیبی سقوط هستند». انشاالله جزای اعمال خود  خواهند دید که بیداری جامعه اسلامی نوید‌بخش پیروزی نظام اسلامی و مردم غزه در آینده نزدیک است.

حسنی اضافه کرد: امروز بهترین زمان برای پرداختن به جنایت‌های آمریکا و جبهه استکبار است که باید برای جوانان تبیین شود که چهار دهه شعار «‌مرگ بر آمریکا» به چه دلیل بود. همه دنیا از قاب تلویزیون و رسانه‌ها دیدند که رژیم جعلی اسرائیل با حمایت امریکا چطور بی‌رحمانه و خلاف قواعد بین المللی موجب شهادت کودکان و زنان و غیر‌نظامیان شد و حتی بیمارستان شهر غزه را بمباران کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به جنگ رسانه‌ای جبهه استکبار، خاطرنشان کرد: جبهه استکبار و اسرائیل در این مقطع با صرف هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی و عملیات رسانه‌ای و روانی سعی در مظلوم‌نمایی دارند که در این راستا باید رسانه‌ها، فتنه‌های آنان را خنثی کنند.

🗓 شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است