استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

مقاومت مردم غزه موجب استیصال رژیم صهیونیستی شد/ بمباران بیمارستان المعمدانی غزه نشانگر سردرگمی و اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل است

مقاومت مردم غزه موجب استیصال رژیم صهیونیستی شد/ بمباران بیمارستان المعمدانی غزه نشانگر سردرگمی و اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑مقاومت مردم غزه موجب استیصال رژیم صهیونیستی شد/ بمباران بیمارستان المعمدانی غزه نشانگر سردرگمی و اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل است/ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، جلوگیری از موازنه‌کاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها ضروری است/ در بحث حاشیه‌نشینی تکالیف دستگاه‌ها باید مشخص شود

📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه کارگروه عملیاتی حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیر‌رسمی و مناطق حاد و بحرانی استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و رییس کارگروه حاشیه نشینی وزارت کشور و دستیار وزیر کشور و دیگر اعضا برگزار شد‌.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این نشست با تسلیت به مردم غزه و ابراز تأسف از فاجعه دردناک شب گذشته بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، گفت: شب گذشته بیمارستان شهر غزه توسط رژیم جعلی و منحوس اسرائیل، خلاف قواعد بین المللی بمباران شد که این اقدام نشانگر سردرگمی و ترس و وحشت این رژیم است.

محمد سبحان حسنی افزود: در این حمله وحشیانه که منجر به شهادت جمع کثیری از شهروندان فلسطینی شد مواضع مدعیان حقوق بشر از جمله آمریکا و غرب  آشکار و شفاف شد و امروز  آمریکا در کنار رژیم اسرائیل در کودک‌کُشی سهیم است.

وی ادامه داد: به‌دلیل کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، امروز در کل کشور عزای عمومی اعلام شد که در این مقطع هر شخص به سهم خود باید به این جنایت وحشیانه واکنش نشان دهد.

معاون استاندار ایلام، اوج مقاومت مردم غزه را دلیل  استیصال رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این  ایثار و مقاومت و ایستادگی مردم غزه بی‌نظیر و  درس‌آموز است و به‌طور قطع عنایت خداوند متعال پشت این مقاومت خواهد بود.

وی عنوان کرد: اسرائیل که اعلام کرد چهارمین قدرت نظامی در جهان است پس از عملیات طوفان‌الاقصی از آمریکا استمداد کرد که پس از آن بمب‌هاو تسلیحات آمریکا وارد مناطق اشتغالی شد.

حسنی تاکید کرد: ایستادگی همه‌جانبه جبهه مقاومت موجب شد که زنگ اضمحلال رژیم صهیونیستی به صدا در‌آید و شکست رژیم منحوس اسرائیل در عملیات طوفان‌الاقصی موجب شد که ارتش آنها به عنوان یک ارتش تا دندان مسلح حریف خود را کودک شش‌ماهه می‌داند‌.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود به اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی گفت: وزارت کشور و استانداری‌ها خدمات و اقدامات دستگاه‌های اجرایی را در حوزه آسیب های اجتماعی و حاشیه‌نشینی رصد می‌کنند و اعتباراتی که در این حوزه اختصاص می‌یابد را مدیریت خواهند کرد.

 حسنی افزود: دستگاه‌های اجرایی بر اساس نیازمندی‌ها و مشکلات و مسائل نسبت به هزینه‌کرد اعتبارات اقدام خواهند کرد.

وی «حاشیه‌نشینی» را از مسایل مهم در بحث آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و گفت: در بحث حاشیه‌نشینی تکالیف دستگاه‌ها باید مشخص شود و هر نهاد و دستگاه باید به وظایف خود عمل کند.

حسنی تاکید کرد: این کارگروه  برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، جلوگیری از موازی‌کاری و هماهنگی دستگاه‌ها است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه وظایف و اقدامات دستگاه‌های مختلف در این طرح  و کارگروه به صورت شفاف، مشخص و مدون آمده است، اضافه کرد: با راه‌اندازی این قرارگاه انشاالله اقدامات قابل توجهی در حوزه حاشیه‌نشینی در استان صورت خواهد گرفت.

🗓 چهار‌شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است