استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام در محکومیت جنایات ددمنشانه‌ی رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم مظلوم غزه

پیام استاندار ایلام در محکومیت جنایات ددمنشانه‌ی رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم مظلوم غزه

پیام استاندار ایلام در محکومیت جنایات ددمنشانه‌ی رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم مظلوم غزه

✍️ پیام استاندار ایلام در محکومیت جنایات ددمنشانه‌ی رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم مظلوم غزه

🔹استاندار ایلام در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل در کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه پیام صادر کرد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)

حمله‌ی غافل‌گیرانه و رعد‌آسای طوفان‌الاقصی توسط نیروهای ظفرمند حماس در جبهه‌ی مقاومت چنان ضربه‌ی مهلکی بر پیکره‌ی رژیم غاصب صهیونیستی وارد آورد که به فرموده‌ی مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) ترمیم‌ناپذیر است و می‌توان از آن به‌عنوان یک نقطه‌ب عطف و آغازی تاریخی برای پایان این رژیم کودک‌کش قلمداد نمود. 

امروز رژیم جعلی اسرائیل در پی این شکست مفتضحانه با زیرپا گذاشتن تمامی قوانین بین‌المللی دست به اقدامات شنیع و منزجر کننده‌ای در بمباران و محاصره‌ی غزه زده که مصداق بارز جنایات جنگی است.

محاصره‌ی مردم بی‌دفاع غزه و بستن آب و برق و امکانات دارویی بر روی مصدومان در کنار صحنه‌های دلخراش پرپر شدن کودکان معصوم و بی‌گناه دل انسانیت را به درد آورده و بیش از پیش مقاصد شیطانی جبهه‌ب استکبار را در مجامع جهانی آشکار ساخته است. 

بی‌تردید تداوم جنایات رژیم جعلی اسرائیل، بیداری وجدان‌ انسان‌های آزاده و خشم امت اسلامی و ملت‌های آزاده‌ی جهان را در پی خواهد داشت، خشمی که می‌رود به طوفانی سهمگین مبدل شود و خانه‌ی عنکبوت را از ریشه و بن برکند. 

پرواضح است امروز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نه تنها بر مسلمین جهان وظیفه‌ای شرعی است بلکه بر تمامی آزادگان جهان یک وظیفه‌ی انسانی و اخلاقی است و در این میان پر بیراه نیست که بگوییم در آخر ماجرا رژیم کودک‌کش اسرائیل در دریای خون کودکان و انسان‌های بی‌گناه غرق خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین جبهه‌ی مقاومت در فرو ریختن هیمنه‌ی پوشالی رژیم صهیونسیتی و جبهه‌ی کفر در عملیات طوفان الاقصی، جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه را شدیداً محکوم کرده و حمایت خود را از دفاع مشروع ملت فلسطین در برابر غاصبان جنایتکار صهیونیست اعلام و از خداوند قادر متعال پیروزی ملت مظلوم فلسطین و نابودی کامل اشغالگران را خواهانیم.

حسن بهرام‌نیا 
استاندار ایلام
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است