استانداری ایلام

پاسخگویی استاندار ایلام به ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب ۶ برنامه  سامد

پاسخگویی استاندار ایلام به ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب ۶ برنامه  سامد

پاسخگویی استاندار ایلام به ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب ۶ برنامه  سامد

⭕️پاسخگویی استاندار ایلام به ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب ۶ برنامه  سامد

❑ استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه  به مطالبات و خواسته‌های مردم از طریق  سامانه ۱۱۱ سامد پاسخ داد و دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات و خواسته‌های مردم صادر کرد.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر‌ماه در حاشیه حضور در سامانه سامد در جمع خبرنگاران گفت: ششمین ارتباط مردمی از طریق سامانه ۱۱۱:سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان انجام شد.

وی اظهار کرد: در این ارتباط مردمی، امروز ۱۶ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه سامد مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه به ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب ۶ برنامه سامد  پاسخ داده و مطالبات مردم با جدیت پیگیری شده است، افزود: در این راستا در هر برنامه دستورات لازم برای رفع مشکلات مردمی به مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونین استاندار و مجموعه ستادی استانداری صادر شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع آنچه که خواسته مردم در قالب این ارتباط تلفنی بود، عمدتا در خصوص تسهیلات برای اشتغال، دریافت وام جهت پیش‌پرداخت اجاره مسکن و امورات مربوط به شهر و روستا بوده و در همین جلسه این مطالبات پاسخ داده شد و یا اگر برخی خواسته‌ها نیاز به بررسی بیشتر داشته، به مدیران مربوطه ارجاع داده شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: در ارتباطات الکترونیکی که بین مردم و دولت برگزار شده است به تمامی افرادی که از این طریق تماس داشته اند، پاسخگویی و اقدامات لازم انجام شده و مطالباتی هم که نیاز به بررسی بیشتری داشته به صورت موکد به مسئولان مربوطه ارجاع داده شده که جهت رفع مشکلات مردم اقدام فوری و جدی را داشته باشند.

🗓 سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است