استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید:

فرآیند صدور مجوزها کاهش می‌یابد/ نیازمند سرمایه‌گذاری تولیدات محلی و سوغات ایلام هستیم/ شرط حمایت از سردخانه میوه ایلام، توزیع میوه مرغوب و با کیفیت است

فرآیند صدور مجوزها کاهش می‌یابد/ نیازمند سرمایه‌گذاری تولیدات محلی و سوغات ایلام هستیم/ شرط حمایت از سردخانه میوه ایلام، توزیع میوه مرغوب و با کیفیت است

استاندار ایلام در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید: 
❑فرآیند صدور مجوزها کاهش می‌یابد/ نیازمند سرمایه‌گذاری تولیدات محلی و سوغات ایلام هستیم/ شرط حمایت از سردخانه میوه ایلام، توزیع میوه مرغوب و با کیفیت است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر‌ماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام، با تأکید بر کاهش فرآیند صدور مجوز‌ها گفت: به‌منظور تسریع در صدور مجوز و برند مورد‌نیاز شرکت‌ها، از طریق سامانه نمایندگی مالکیت معنوی اقدام کنند.

وی تأکید کرد: یکی از مهمترین نیازهای استان در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش تولیدات محلی و سوغات است و حمایت‌های لازم هم در این راستا انجام خواهد گرفت. 

استاندار ایلام، رونق تولیدات محلی و سوغات را از مهمترین اولویت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد و افزود: علاوه بر همراهی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها نیز در این زمینه مساعدت لازم را هم خواهند داشت.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با انتقاد از کیفیت توزیع میوه شب عید، شرط ادامه همکاری و مساعدت برای رفع مشکلات سردخانه را توزیع میوه باکیفیت عنوان کرد و گفت: لازم است با نظارت‌های کافی از توزیع میوه نامرغوب جلوگیری شود، لذا از هم‌اکنون باید تمهیدات لازم در جهت تهیه و توزیع میوه مرغوب در بازار اندیشیده شود.

در پایان این جلسه صاحبان واحد تولیدی، صنعتی با حضور مسئولین اجرایی استان هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و موضوعاتی شامل درخواست سرمایه در گردش، بدهی معوق بانکی، برق و گاز از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

در ادامه پیگیری و حل موانع آغاز عملیات طرح تولید تخم‌مرغ محلی در ملکشاهی، سردخانه ۲ هزار تنی در ایلام، طرح تولید مربا و ارده، واحد شیرینی محلی و کله‌کنجی، شرکت تطهیر گران ثمین، شرکت کشتارگاه زرین مرغ سیمره از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

🗓 سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است