استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

❑‌اقتدار و عزت امروز کشور حاصل خون‌ شهداست

❑‌اقتدار و عزت امروز کشور حاصل خون‌ شهداست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:
❑‌اقتدار و عزت امروز کشور حاصل خون‌ شهداست

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه در یادواره شهادت سرلشکر شهید غلامرضا چاغروندی اظهار کرد: کنگره اربعین با عظمت و شکوه برگزار شد و لبخند رضایت را بر چهره مبارک رهبر معظم انقلاب نشاند لذا بر خود لازم می‌دانم از همه‌ی کسانی که تلاش کردند که شاهد این اتفاق مبارک باشیم تشکر کنم.

وی افزود: اربعین همانند دفاع مقدس، محور وحدت مردم و مسئولان استان است در اربعین همه پای کار آمدند و خدمت بدون منت ارائه دادند.

هژبری ادامه داد: با وجود باز شدن چندین مرز دیگر برای تردد زوار اربعین، اما مرز مهران ۱۱ درصد بیشتر از قبل میزبان زائران بود و نقش دهلران و مردم مهمان‌نواز این دیار در پذیرایی و خدمت به زوار بسیار پُر‌رنگ بود و همانند ایام دفاع مقدس حماسه آفریدند.

وی شهدا را چشم‌ و چراغ ملت عنوان کرد و گفت: عزیزترین عضو بدن موجودات زنده، چشم‌های اوست و به این دلیل ما خانواده‌های شهدا را همچون چشم خود عزیز می‌دانیم.

هژبری تاکید کرد: شهدا همچون چراغ مطهر نور و روشنایی هستند و مسیر را به درستی برای ما روشن کرده‌اند تا به راه خطا نرویم.

وی گفت: شهید چاغروند در برابر ظلم و ستم ایستاد و ذلت را نپذیرفت و با عظمت به دیدار معبود شتافت تا نشان دهد الگوی او مکتب حسین( ع) است.


وی اضافه کرد: اقتدار و عزت امروز کشور، حاصل خون‌ها شهداست که باید قدردان آنها باشیم و همواره در مسیر انقلاب، امام خمینی ( ره )  و شهدا باشیم.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: اعتبارات خوبی برای زیرساخت‌های شهرستان دهلران در نظر گرفته شده و پروژه‌های عمرانی ارزشمندی در این شهرستان در حال اجرا هستند.


🗓️ | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است