استانداری ایلام

استاندار ایلام در جشنواره‌ی شهید رجایی:

استان ایلام، میدان رقابت مدیران برای خدمت به مردم است/ مدیران قدردان موهبت الهی یعنی خدمتگزاری به مردم باشند

استان ایلام، میدان رقابت مدیران برای خدمت به مردم است/ مدیران قدردان موهبت الهی یعنی خدمتگزاری به مردم باشند

استاندار ایلام در جشنواره‌ی شهید رجایی:
❑‌ استان ایلام، میدان رقابت مدیران برای خدمت به مردم است/ مدیران قدردان موهبت الهی یعنی خدمتگزاری به مردم باشند/ بیت‌الغزل همه‌ی مدیران استانی «خدمت» است/ هارمونی خدمت در استان شکل گرفته است/ معدل عملکرد مدیران استان خوب است/ مدیران با عشق به امام حسین(ع)  در اربعین ردای خدمت به‌تن کردند/ معرفی ایلام به‌عنوان پدیده‌ی نوظهور گردشگری مرهون تلاش مجموعه‌ی اداره کل میراث فرهنگی و رسانه‌ها است/ استان ایلام در آینده یکی از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود/  گام‌های بلندی برای توسعه‌ی استان برداشته شده است/ همه‌ی امورات استان باید الهام گرفته از اربعین باشد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۹ مهرماه در جشنواره‌ی شهیدرجایی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی سه هزار شهید استان و آرزوی سلامت برای مقام معظم‌رهبری و  توفیقات برای رییس‌جمهور، گفت: باید قدردان خداوند متعال باشیم که امام خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌امر مسلمین، ما را در این دریای متلاطم به ساحل نجات هدایت می‌کند.

وی در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی سه هزار شهید استان و شهدای هشت سال دفاع مقدس،گفت: شهدای عزیز در یک لحظه در آتش عشق سوختند و به فیض شهادت نائل شدند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: استان ایلام، میدان رقابت مدیران برای خدمت به مردم است و همه‌ی مدیران در حوزه‌ی خدمت به مردم در حال رقابت هستند. مدیران باید قدردان موهبت الهی یعنی خدمتگزاری به مردم باشند.

وی  بیت‌الغزل همه‌ی مدیران استانی را «خدمت» عنوان کرد و گفت: هارمونی و وحدت خوبی برای  خدمت به مردم در استان شکل گرفته است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: با عنایت به ظرفیت‌ها، استان ایلام در آینده یکی از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود چرا که گام‌های بلندی برای توسعه‌ی استان برداشته شده است.

وی ادامه داد: معدل عملکرد مدیران استان خوب است و جامعه‌ی مخاطب مدیران استان، مردم هستند که باید با سعه‌ی‌صدر مشکلات مردم را برطرف کنند.

استاندار ایلام با اشاره به کنگره‌ی بزرگ اربعین و حضور میدانی همه‌ی مدیران و مردم در این کنگره، گفت: مدیران با عشق به امام حسین(ع)  در اربعین ردای خدمت به تن کردند و خالصانه با همه توان پای کار آمدند.

وی با قدردانی از همه‌ی دست‌اندارکاران کنگره‌ی بزرگ اربعین، خاطرنشان کرد: اربعین امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، زیرساخت‌ها متحول شد و شاهد معرفت‌افزایی و توجه به موضوعات فرهنگی در اربعین بودیم.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اعتبارات هزینه شده در حوزه‌ی اربعین، اعلام کرد:  از مجموع ۶‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه برای زیرساخت‌های اربعین طی دو سال، ۵ هزار میلیارد تومان برای راه‌های منتهی به مهران هزینه شد و این از برکات اربعین است.

وی اضافه کرد: همه‌ی امورات استان باید الهام گرفته از اربعین باشد که در این صورت شاهد اعتلای فرهنگی و اقتصادی استان خواهیم بود.

|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۹ مهرماه در جشنواره شهید رجایی در بخش دوم سخنان خود از بهبود ۱۳ پله‌ای تورم در ایلام خبر داد و گفت: پس سالها که ایلام نگین تورم بود تورم در این استان ۱۳ پله بهبود یافت.

استاندار ایلام به کسب رتبه‌های مهم در استان اشاره و با بیان این‌که استان ایلام متحول شده و درحال توسعه است، بیان داشت: کسب رتبه‌ی نخست اشتغال، کسب رتبه‌ی عالی استانداری ایلام در ارزیابی‌های عملکرد مجموع مدیران ستادی استانداری توسط وزارت کشور، در رفع موانع تولید ارتقا ۱۱ پله‌ای، رتبه‌ی ۹ کشوری در رشد اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی رتبه ۵ کشور، در حوزه‌ی صادرات غیرنفتی رتبه‌ی اول مرز‌های زمینی کشور، در تولید کالاهای استراتژیک (جزو ۷ استان برتر در تولید گندم با رشد ۸۶ درصدی)، بهبود ۱۳ پله‌ای نرخ تورم، رتبه اول تسهیل فضای کسب و کار، فعال‌سازی واحدهای راکد(فعال‌سازی ۱۰۶ واحد)، رتبه‌ی نخست ستاد اربعین، رتبه‌‌ی نخست کاهش ضریب جینی«بیشترین کاهش فاصله‌ی طبقاتی» در مناطق روستایی و شهری، رتبه نخست کاهش تصادفات جاده‌ای، رتبه‌ی دوم سامان‌دهی امور جوانان، رتبه‌ی دوم کاهش نرخ بیکاری، رتبه‌ی اول پرداخت تسهیلات ازدواج کشور، رتبه‌ی اول نهضت آبرسانی به روستاهای محروم، رتبه‌ی ۴ احیای واحد‌های راکد و رتبه‌ی ۵ پرداخت تسهیلات  تبصره (۱۶) کشور از جمله رتبه‌های برتر استان ایلام است.

وی با قدردانی از اعضای شورای تامین استان و همه مدیران استانی گفت: رتبه دادگستری استان ایلام در کشور ۲۳ بود که انتصاب دکتر علیمحمدی به عنوان رییس کل دادگستری استان رتبه دادگستری استان به ۸ ارتقا یافت که عملکرد خوب دستگاه قضا تاثیر مستقیم در بازدهی و بهره‌وری ادارات دارد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است