استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

دانش آموزان باید به سلاح علم و دشمن‌شناسی مجهز باشند/ ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی در مدارس استان قابل تقدیر است/ امروز فراتر از مرزها می‌توانیم دشمن را متوقف کنیم

دانش آموزان باید به سلاح علم و دشمن‌شناسی مجهز باشند/ ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی در مدارس استان قابل تقدیر است/ امروز فراتر از مرزها می‌توانیم دشمن را متوقف کنیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
❑‌دانش آموزان باید به سلاح علم و دشمن‌شناسی مجهز باشند/ ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی در مدارس استان قابل تقدیر است/ امروز فراتر از مرزها می‌توانیم دشمن را متوقف کنیم


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز شنبه ۱ مهر ماه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در جمع دانش‌آموزان در مدرسه دبیرستان دوره دوم دخترانه شاهد آقا حسین بن علی(ع) ایلام که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: این روزها یادآور حماسه‌سازی های دلیرمردانی است که در ۸ سال جنگ تحمیلی مقتدرانه پیروز شدند، در واقع این روزها روز تجلیل و تکریم از انسان‌های به خدا پیوسته است.


وی اظهار کرد: رشادت‌های مردم دلیر ایران در مقابل تمام قدرت‌های برتر دنیا ماندگار شد و اهداف شوم دشمنان در راستای جداسازی بخشی از خاک ایران اسلامی با شکست مواجه شد.


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی وارد عرصه شدند اما با تدبیر مقام معظم رهبری و عزم و اراده ملت ایران و  انقلاب اسلامی تسلیم شد و بر افتخارات تاریخی ملت ایران و انقلاب اسلامی افزوده شد.


حسنی با تأکید بر انتقال این حماسه بزرگ به نسل امروز، افزود: بزرگی این حماسه ماندگار باید نسل به نسل منتقل شود و دانش‌آموزان که نسل امروز هستند باید با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شده تا به سهم خود به نسل‌های بعدی منتقل کنند.


وی بیان کرد: امروز دانش و دانشگاه از اهمیت بالایی برای دولت برخوردار است و یکی از کانون‌های توجه دشمن دانشگاه و مراکز علمی است، دشمنان دشمن دانش و مدرسه و دانشگاه‌های ما هستند، لذا دانش آموزان باید دشمن را خوب بشناسند و دشمن‌شناس باشند. 

معا‌ون استاندار ایلام گفت: مدرسه قوی، کشور را قوی می‌کند و این رسالت خطیر بر عهده معلمان است که در این راستا نقش آفرینی کنند، امیدواریم در سال جدید با این نگاه، سال تحصیلی جدید آغاز و با برنامه‌ریزی برای شناخت بیشتر به اهداف دشمن و با برجسته کردن موفقیت ها و ترویج امیدآفرینی و فضای نشاط و شادابی گام برداشت.

وی در ادامه با قدردانی از فعالیت های اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مدیر آموزش و پرورش استان ایلام با روحیه انقلابی در جهت ترویج ارزش های دینی و مذهبی در سطح مدارس استان برنامه‌ریزی دارند و آثار و نتایج این برنامه‌ریزی‌ها را به تدریج می‌بینیم.


حسنی در ادامه با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به نیویورک و‌ سخنرانی ماندگار در صحن سازمان ملل گفت: سوغاتی که رئیس جمهور از سفر اخیر خود آوردند در واقع بخشی از میراث گرانبهای ما بود که دهه‌ها سال پیش به غارت رفته بود و به کشور بازگردانده شد، سخنرانی ریاست محترم جمهوری در دفاع از اسلام مایه فخر و مباهات جهان اسلام شد. 

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه نتیجه بخش بودن برنامه‌های دولت در حال نمایان شدن است، افزود: امروز میزان بازدارندگی به جایی رسیده که می‌توانیم فراتر از مرزها دشمن را متوقف کنیم، در حوزه دیپلماسی در این دو سال با برنامه‌ریزی هدفمند و با تیم قوی کارآمد شاهد پیامدهای مثبت دیپلماسی هستیم که امیدبخش است.


🗓شنبه  ۱ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است