استانداری ایلام

استاندار ایلام:

دفاع مقدس مظهر اتحاد، وحدت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دشمنان است.

دفاع مقدس مظهر اتحاد، وحدت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دشمنان است.

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع مقدس

استاندار ایلام:
☑️ دفاع مقدس مظهر اتحاد، وحدت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دشمنان است.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

دفاع مقدس مظهر بی‌بدیل اتحاد، همبستگی و ایستادگی ملت بزرگ ایران در دفاع از دین، آب و خاک و عزت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در راه آن از جان و مال و هستی خود مایه گذشتند.

رزمندگان اسلام در مکتب دفاع مقدس درس خداباوری و ایمان و اتکال به خداوند را در صحنه‌ی نبرد حق علیه باطل تعریف و ترسیم نمودند و زیباترین جلوه‌های وفا و مردانگی را در تاریخ این دوران به ثبت رساندند. 

مردم سرافراز استان ایلام با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دوران دفاع مقدس تندیس ماندگار سلحشوری، مرزداری و استقامت در برابر دشمن متجاوز بودند. مرزداران غیوری که با رشادت و سلحشوری بی‌بدیل خود بیش از ۳۰۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز را تقدیم انقلاب، کشور و نظام نمودند و نقشی مانا و انکارناپذیر در ۸ سال دفاع‌مقدس ایفا کردند و نام خود را در تاریخ دفاع مقدس جاودانه نمودند.

مردمان فداکار و عزتمندی که دیروز در دفاع از دین و سرزمین خود علی‌رغم این‌که در خط مقدم جبهه بودند ذره‌ای پا پس نکشیدند و امروز پاداش آن همه مقاومت و سلحشوری را در افتخار خادمی زوار کربلا و عتبات عالیات دریافت کرده‌اند تا ملقب به پایتختی خادمــین سیدالشهداء علیه‌السلام در کشور شوند. 

اینجانب فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته‌ی دفاع مقدس که نماد غیرت، ایثارگری و رشادت‌های جاودانه‌ی مردم شریف میهن عزیز اسلامی‌مان است و همچنین یاد و خاطره‌ی جانفشانی رزمندگان اسلام، شهدای والامقام این دوران به ویژه ۳۰۰۰ شهید سرافراز استان ایلام را گرامی داشته و طلیعه‌ی این هفته‌ی تاریخ ساز را به محضر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و مردم شریف و شهیدپرور استان ایلام صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
در پایان سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداء و با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | پنجشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است