استانداری ایلام

استاندار ایلام

میزان مترددین مرز مهران ۷ درصد رشد داشت/

میزان مترددین مرز مهران ۷ درصد رشد داشت/

استاندار ایلام:
❑‌ میزان مترددین مرز مهران ۷ درصد رشد داشت/ چهار خطه‌کردن مسیر ایلام - مهران، رفع گره‌های ترافیکی و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهران موجب شد شاهد تسهیل در تردد زوار باشیم/ پارکینگ اربعین با ۸۰ هکتار ظرفیت ۱۰۰ هزار خودرو را دارد/ ایلام همچنان نگین اربعین است/ طراحی شهرک فرهنگی و اجتماعی مهران در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسیده است

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت:
❑‌ تحول در پایانه مسافربری برکت فوق العاده و چشمگیر است/ با وجود حجم تردد شاهد روان بودن ترافیک هستیم/ شاهد تحول همه‌جانبه در زیرساخت‌های اربعین ایلام هستیم

 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه در دیدار با دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت،  با اشاره به حجم تردد زوار از مرز مهران با توجه به تکمیل زیرساخت‌ها، گفت: با توجه اینکه مرز مهران قطب اربعین است مترددین از این مرز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه افزود: چهار خطه‌کردن مسیر ایلام - مهران، رفع گره‌های ترافیکی و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهران موجب شد شاهد تسهیل در تردد زوار و ارایه  بهترین خدمات به زوار باشیم.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقا پارکینگ برکت، خاطرنشان کرد: پس از سالها پارکینگ برکت ساماندهی شد و بخش اعظم آن آسفالت، نماز‌خانه و سرویس بهداشتی در آن ایجاد و سایبان به اندازه کافی برای رفاه زوار نصب شده است.

وی با اشاره به ارتقا پارکینگ بزرگ مهران، گفت: این پارکینگ ۵۵ هکتار است که با الحاق ۲۵ هکتار در حال حاضر ۸۰ هکتار است و در حال ظرفیت ۱۰۰ هزار خودرو را دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام همچنان نگین اربعین است، افزود: طراحی شهرک فرهنگی و اجتماعی مهران در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: طراحی شهرک فرهنگی و اجتماعی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسیده و مطالعات مقدماتی آن در حال انجام است.

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت نیز  در این دیدار گفت: تحول در پایانه مسافربری برکت مهران فوق‌العاده و چشمگیر است.

سید احمد عبودتبان افزود: با وجود حجم تردد شاهد روان بودن ترافیک و تحول هم‌جانبه در زیرساخت‌های اربعین ایلام هستیم.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است