استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور:

اِلمان ‌میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی متاثر از نهضت عاشورا طراحی شود/

اِلمان ‌میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی متاثر از نهضت عاشورا طراحی شود/

استاندار ایلام در دیدار با رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور:
❑‌ اِلمان ‌میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی متاثر از نهضت عاشورا طراحی شود/ ظرف کمتر از سه ماه ۸۱۶ سرویس و بهداشتی و حمام در طول مسیرهای اربعین ایجاد شد/ زیرساخت‌های اربعین در مقایسه با گذشته ارتقا یافته است 

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور:
❑‌ چهار خطه کردن مسیر ایلام - مهران کار جهادی بود/ امسال در مقایسه با سال گذشته زوار در کمترین زمان از پایانه برکت به محل سکونت خود انتقال داده شدند/ تحولی بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌های استان به ویژه زیرساخت‌های اربعین صورت گرفت


📲|به ‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در دیدار با رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: اِلمان ‌میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی متاثر از نهضت عاشورا طراحی شود و در این راستا از ظرفیت سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور استفاده می شود.

وی با اشاره حجم عملیات عمرانی در اربعین، افزود: ظرف کمتر از سه ماه ۸۱۶ سرویس و بهداشتی و حمام در طول مسیرهای اربعین ایجاد و و مسیرهای مهم اربعین ایمن‌سازی شد.

 استاندار ایلام با بیان اینکه زیرساخت‌های اربعین در مقایسه با گذشته ارتقا یافته است، گفت: در کمتر از سه ماه پایانه برکت ساماندهی و آسفالت شد و نمازخانه و سرویس بهداشتی به اندازه کافی ایجاد و برای استراحت زوار سایبان به اندازه کافی نصب شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره ثبت و ضبط همه اموال و اقلام مورد استفاده اربعین، گفت: با ثبت اموال و اقلام اربعین، در حال حاضر همه موجودی اقلام و اموال برای خدمات‌رسانی به زوار در دسترس است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های اربعین، به روند آماده‌سازی پارکینگ بزرگ اربعین  اشاره و خاطرنشان کرد: ظرف کمتر از ۶ ماه این پارکینگ با مساحت ۸۰ هکتار، مشکل آب و برق آن برطرف و دو نماز خانه و چندین سرویس بهداشتی در آن ایجاد شد و اکنون ظرفیت پارک ۱۰۰ هزار خودرو را دارد.

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور نیز در این دیدار  به تکمیل پروژه چهار خطه کردن مسیر ایلام - مهران اشاره کرد و گفت: تلاش ها برای چهار خطه کردن این مسیر در راستای تسهیل در تردد زوار کار جهادی بود.

مهندس مهدی سلیمی افزود: امسال در مقایسه با سال گذشته زوار در کمترین زمان از پایانه برکت به محل سکونت خود انتقال داده شدند.

وی ضمن اشاره به حجم کارهای عمرانی بسیار زیاد در استان گفت: سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در تعریض معابر مهران، جمع آوری آب‌های سطحی مهران و تسهیل در تردد زوار مشارکت می‌کند.


#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است