استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست هماهنگی برای بازگشت زوار و کمیته حمل و نقل:

میز خدمت زوار و مکان ارایه خدمت به  گمشدگان در پایانه برکت ایجاد شده است/

میز خدمت زوار و مکان ارایه خدمت به  گمشدگان در پایانه برکت ایجاد شده است/

استاندار ایلام در نشست هماهنگی برای بازگشت زوار و کمیته حمل و نقل:
❑‌میز خدمت زوار و مکان ارایه خدمت به  گمشدگان در پایانه برکت ایجاد شده است/ بازرسی و نظارت‌ها برای کاهش مدت زمان ماندگاری زوار برای سوار شدن به‌اتوبوس‌ها در پایانه برکت تشدید می‌شود/ با توجه به افزایش حجم تردد بازگشت زوار باید همه خدمات در پایانه برکت به زوار ارایه شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۹ شهریورماه به‌صورت میدانی از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت بازدید کرد در بین زوار حضور یافت و با آنان به گفتگو پرداخت و از وضعیت خدمات‌دهی مطلع شد.

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام سپس در نشست هماهنگی برای بازگشت زوار و کمیته حمل و نقل ستاد اربعین که با حضور مهندس امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد بر کاهش مدت زمان ماندگاری زوار برای سوار شدن به اتوبوس‌ها در پایانه برکت تاکید کرد و خواستار افزایش تعداد تیم‌های نظارتی در این پایانه برای پایش مستمر شد.

وی در ادامه افزود: میز خدمت زوار و مکان گمشدگان و اشیا گمشده زوار در پایانه برکت ایجاد شده است و باید تابلو مکان گمشدگان و اشیا گمشده زوار در اسرع وقت باید نصب شود.

رییس ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: بازرسی و نظارت‌ها برای کاهش مدت زمان ماندگاری زوار در پایانه برکت تشدید شود و با توجه به افزایش حجم تردد بازگشت زوار باید همه خدمات در پایانه برکت به زوار ارایه شود.

دکتر بهرام نیا با اشاره حجم بالای تردد زوار در پایانه برکت، گفت: آب و یخ مورد نیاز در این پایانه باید توزیع و مکان استراحت زوار و نمازخانه‌ها از نظر تجهیز به وسایل سرمایشی به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت


🗓  پنجشنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است