استانداری ایلام

استاندار ایلام

همه ردای خدمت به زوار را به تمام وجود به تن کردند ....

همه ردای خدمت به زوار را به تمام وجود به تن کردند ....

همه ردای خدمت به زوار را به تمام وجود به تن کردند ....

استاندار ایلام: 
❑‌  ظرفیت پارک ۲۷۰ هزار خودرو در مهران فراهم شده است/ همه ظرفیت ها برای خدمات دهی بی وقفه به زوار عتبات عالیات بکار گرفته است/ زوار  با کمترین معطلی از پایانه برکت به مکان سکونت خود انتقال داده می شوند/ تسهیل در تردد زوار از نقطه صفر مرزی تا میدان اربعین در دستور کار است/ تردد زوار در رفت و برگشت زوار در مهران روان است/ مجموعه سپاه، فراجا، راهور، راهداری و همه مجموعه‌های امدادی، خدماتی و اعضای ستاد اربعین خالصانه برای خدمت به زوار پای کار آمدند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز جمعه ۱۰ شهریور ماه در بازدید  از میدان اربعین مهران در جریان حجم تردد زوار قرار گرفت‌.

وی در جریان این بازدید ضمن گفتگو با زائران در خصوص زیرساخت، خدمات انجام گرفته و تسهیل در تردد، گفت: همه ردای خدمت به زوار را به تمام وجود به تن کردند  و مواکب مردمی مجموعه سپاه، فراجا، راهور، راهداری و همه مجموعه‌های امدادی، خدماتی و اعضای ستاد اربعین خالصانه برای خدمت به زوار پای کار آمدند.


استاندار  ایلام با تاکید بر این مطلب که همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی بی وقفه به زوار عتبات عالیات بکار گرفته شده  است، خاطرنشان کرد: زوار  با کمترین معطلی از پایانه برکت به مکان سکونت خود انتقال داده می شوند و در این راستا برای نظارت بر کرایه اتوبوس‌ها تیم‌های نظارتی در پایانه برکت افزایش یافته و میز‌خدمت برای راهنمایی زوار برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ بزرگ اربعین ظرفیت پارک بیش از ۹۰ هزار خودرو را دارد، گفت: با احتساب پارکینگ های خصوصی و عمومی، داخل و اطراف شهر ظرفیت پارک ۲۷۰ هزار خودرو در مهران فراهم شده است‌.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره اقدامات انجام شده برای خدمات‌دهی به زوار در پایانه برکت، بیان داشت: با تدابیر اتخاذ شده زوار  با کمترین معطلی از پایانه برکت به مکان سکونت خود انتقال داده می شوند.

 دکتر بهرام نیا اضافه کرد: تسهیل در تردد زوار از نقطه صفر مرزی تا میدان اربعین در دستور کار است و  تردد زوار در تمامی محورهای مواصلاتی استان روان است.


#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت


🗓  جمعه  ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است